آقایی: می‌خواهم دوباره به تیم ملی دعوت شوم / برایمان طلسم‌ها مهم نبود

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: انگیزه زیادی داشتم که بتوانم به تیمم کمک کنم و دوست دارم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

سعید آقایی در گفتگو با ایمنا، درباره پیروزی پرگل سپاهان برابر العین اظهار داشت: بازی خوبی بود و توانستیم با نتیجه پرگل بازی را ببریم. با یک تیم بسیار قوی بازی داشتیم که یکی از تیم‌های بسیار بزرگ آسیا محسوب می‌شود. خوشحالم که توانستیم بردی به دست بیاوریم که در ادامه مسیرمان را هموارتر می‌کند. حالا به بازی با السد فکر می‌کنیم.

وی درباره عملکرد بسیار خوبش در دیدار با العین بیان کرد: به هر حال بازی‌های آسیایی انگیزه زیادی در بازیکنان ایجاد می‌کند، علاوه بر این خودم هم انگیزه زیادی داشتم که بتوانم به تیمم کمک کنم و دوست دارم دوباره به تیم ملی دعوت شوم. خدا را شکر سر حال بودم و توانستم دو پاس گل هم بدهم.

مدافع سپاهان با بیان اینکه قلعه نویی همیشه مثل یک پدر و بزرگ‌تر بالا سر بازیکنان بوده است خاطرنشان کرد: در هر صورت صلاح بود که در دو دیدار گذشته شاید برای حفظ انگیزه‌ام در ترکیب قرار نگیرم. در تیم ما فرقی نمی‌کند کدام بازیکن بازی می‌کند زیرا خدا را شکر در تیم ما همه بازیکنان بسیار خوبی هستند. به نظرم برای خودم بد نشد زیرا به دلیل مسائل نیم فصل کمی از لحاظ روحی- روانی بهم ریخته بودم اما توانستم خودم را جمع و جور کنم و امروز به تیمم کمک کنم.

آقایی درباره نتیجه دیگر تیم‌های گروه گفت: برای ما اصلاً نتایج دیگر مهم نیست زیرا می‌خواهیم برویم و همه بازی‌ها را ببریم. خیلی‌ها می‌گفتند که سپاهان برابر العین نمی‌تواند برنده بازی باشد ولی ما از ابتدای بازی تمرکزمان روی برد بود و خوشحالم که بردیم. ما برای‌مان طلسم‌ها مهم نبود و فقط آمده بودیم با ارائه یک بازی خوب از حیثیت فوتبال کشور و پیراهنی که تنمان است دفاع کنیم. بازی را خوب شروع کردیم، خوب ادامه دادیم و در نهایت با نتیجه پرگل بازی را بردیم.

وی درباره بازی هفته آینده برابر السد اظهار داشت: بازی بسیار سختی است زیرا با بهترین تیم آسیا بازی داریم. باز هم می‌گویم برای ما اصلاً مهم نیست با چه تیمی بازی داریم چون خود ما سپاهان هستیم و بهترین مربی ایران بالا سر تیم است. با تمام انگیزه می‌رویم که بازی را ببریم و دنبال دفاع کردن هم نخواهیم بود.

کد خبر 410080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.