دو شکست، یک تساوی و تنها یک برد/ سپاهان یک تنه آبروی ایران را خرید

هفته نخست دور رفت فصل ۲۰۲ لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به در حالی برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید و تیم های ایرانی نتوانستند عملکرد خوبی از خود به جا بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس روز گذشته (سه شنبه) پرونده هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌های ایرانی بسته شد. دو شکست، یک تساوی و تنها یک برد حاصل تلاش نمایندگان کشورمان بود تا عملکرد چندان خوبی را از خود به ثبت نرسانده باشند.

استقلال و تساوی با طعم بدشانسی

آبی پوشان پایتخت پس از قدرت نمایی در دور پلی آف، پا به گروه A مسابقات گذاشتند. آنها در حالی به مصاف الشرطه رفتند که چمن نامناسب ورزشگاه فرانسوا حریری برای آنها دردسر ساز شد. شاگردان مجیدی نتوانستند بازی کامل را به رخ حریف عراقی بکشند و مصدومیت قائدی در سی و چهارمین دقیقه دیدار، آینده خط آتش این تیم را در هاله ابهام قرارداد.
در دیگر مسابقه این گروه، الوحده امارات و الاهلی عربستان به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا توقف آبی‌ها در اربیل چندان به ضرر شأن تمام نشود.


شهرخودرو و شاخ غولی که شکسته نشد

شاگردان سرآسیایی که اولین پرچم دار خراسان در آسیا شده اند، در اولین دیدار گروهی خود به مصاف قهرمان فصل قبل یعنی الهلال رفتند. نماینده متمول سعودی بازی خود را به شهرخودرو تحمیل کرد تا نخستین شکست تاریخ این باشگاه در آسیا را رقم زده باشد.


گروه B مسابقات با پیروزی پاختاکور برابر الاهلی امارات به پایان رسید تا تیم مشهدی را به قعر جدول گروه بفرستد. اما بازیکنان شهرخودرو امید دارند تا با آسان شدن ادامه بازی‌هایشان کار راحتی برای امتیاز گیری داشته باشند.

بی نظمی پرسپولیس، پیشکش اولین سه امتیاز آسیایی به سوپرمایو

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی در دوحه پل به میدان گذاشتند، که بی نظمی ساختار دفاعی شأن برابر مهاجمین کلاس بالا الدحیل کار دست شأن داد در همان ۱۳ دقیقه ابتدایی دو بار دروازه شأن را باز شده دیدند. پرسپولیس در ادامه نتوانست گل‌های خورده را جبران کند تا نخستین سه امتیاز در لیگ قهرمانان آسیا را تقدیم مانژوکیچ در شب گلزنی اش بکند.


در سمت دیگر گروه C شارجه در خانه با یک گل به التعاون عربستان باخت تا صدرنشین لیگ ایران را به قعر گروه سوم رقابت‌ها بفرستد.

بازگشت رویایی طوفان زرد با تحقیر العین در خانه

سپاهانی‌ها که پس از چهار سال دوری، به آسیا بازگشتند در نخستین گام در العین جشنواره گل به راه انداختند و شاگردان پدرو پرتغالی را با چهار گل بدرقه کردند.


این تیم اصفهانی که پیش از این هیچ گاه موفق به برتری مقابل بنفش پوشان اماراتی نشده بود، سنگین‌ترین شکست این تیم برابر نمایندگان ایرانی را به آن تحمیل کردند.
شاگردان قلعه نوعی با کسب سه امتیاز شیرین خارج از خانه، و با توجه به تساوی النصر و السد دیگر تیم‌های حضور در گروه D در جده، به صدر این گروه چسبید تا یک تنه آبروی نمایندگان کشورمان در آسیا را بخرد.

کد خبر 410076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.