در حد لیگ قهرمانان خوب نبودیم/ به سپاهان تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: امروز به اندازه کافی و در حد لیگ قهرمانان آسیا خوب نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پدرو امانوئل پس از شکست ۴ بر صفر تیمش مقابل سپاهان ایران در نشست خبری، اظهار کرد: برای بازنده بسیار سخت که در مورد بازی صحبت کند. ما اصلاً خوب نبودیم چون سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود.

وی افزود: قبل بازی به بازیکنان گفتم که باید برویم که بازی متوازنی داشته باشیم و این خیلی مهم بود که سپاهان را مهار کنیم.

وی با بیان اینکه باید گل اول را می‌زدیم چرا که سپاهان تیم بسیار هجومی است، تصریح کرد: سپاهان موقعیت‌های زیادی داشت و گل زد. وقتی شما در دقیقه ۵۵ بازی ۳ بر صفر عقب هستید این خیلی سخت است که بازی را کنترل کنید.
فردا روز دیگری است و ما آماده می‌شویم که رقابت‌ها را بهتر ادامه دهیم.

سرمربی تیم‌فوتبال العین در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه به دلیل غیبت بازیکنان در خط میانی در این بازی شکست خوردید یا دلیل دیگری داشت، گفت: بعد از بازی می‌توانید دلایل بسیاری برای شکست بیاوریم، اما من به عنوان سرمربی باید با واقعیت کنار بیایم و تیم را برای روزهای بعد آماده کنم. قطعاً در بازی با الشارجه فشار زیادی تحمل کردیم اما
ما امروز به اندازه کافی و در حد لیگ قهرمانان آسیا خوب نبودیم.

وی افزود: ۳ امتیاز مهم از دست دادیم، اما دیگر بازی گروه هم با تساوی به پایان رسیده و امیدواریم در ادامه بتوانیم اختلاف امتیاز را جبران کنیم. باور دارم که تماشاگران می‌توانند ما در بازگشت به شرایط خوبی خوب همراهی کنند.

امانوئل خاطرنشان کرد: من همیشه ترجیح می‌دهم در خانه برابر تماشاگرانمان بازی کنم و امروز گذشت است. باید به خوبی ریکاوری کنیم و این شکست را فراموش کنیم. باید از لحاظ بدنی و ذهنی خودمان را برای بازی آینده آماده کنیم. در نهایت به سپاهان تبریک می گویم.

کد خبر 410072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.