عابدی: جناح‌های سیاسی به اختلافات خود پایان دهند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: جناح‌های سیاسی باید با الهام از چنین روزی به اختلافات خود پایان دهند. اصلاح طلبان و اصولگرایان می‌توانند با درک آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب پشتیبان ملت ایران باشند و به وحدت مردم کمک کنند.

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: امروز تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفته‌ایم و دنیا نیز نمی‌خواهد متوجه چنین جنایاتی باشد و حتی غذا و داروی کشور به دلیل تحریم بانکی با مشکل رو به رو است. خوشبختانه با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که اهل مقاومت هستند و تا نابودی استکبار جهانی همچنان استوار خواهند ماند و همچنان با توسعه دانش و افزایش قدرت دفاعی به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و شهدا وفا دار خواهند بود.

وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان وفاداری مردم به آرمان‌های جمهوری اسلامی است که مسئولیت مقامات را سنگین می‌کند. مقامات کشور باید صادقانه به آرمان‌های امام (ره) وفادار باشند و زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جناح‌های سیاسی باید با الهام از چنین روزی به اختلافات خود پایان دهند. اصلاح طلبان و اصولگرایان می‌توانند با درک آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب پشتیبان ملت ایران باشند و به وحدت مردم کمک کنند.

کد خبر 410068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.