پاکسازی سطح شهر مشهد توسط ۵۰۰ نیروی پاکبان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به منظور پاکسازی و آماده سازی مسیرهای راهپیمایی قبل، حین و پس از مراسم با به کارگیری ۵۰۰ نیروی پاکبان در منطقه ثامن انجام شد.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته و صبح امروز در پی بارندگی‌های اخیر و آماده سازی معابر اطراف حرم مطهر رضوی برای راهپیمای ۲۲ بهمن، به منظور رفاه حال زائران و مجاوران بیش از ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی، پاکبان و کارگران به صورت آماده باش مستقر بودند.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰۰۰ متر چتایی، به منظور مفروش کردن معابر و پیاده روهای منتهی به حرم برای پیشگیری از خسارات و حوادث ناشی از لغزندگی سطح معابر و پیاده روهای سنگ فرش شده انجام شده است.

صحراگرد با بیان اینکه چهار خودروی تانکر لجن کش چهار خودروی نیسان و هشت دستگاه موتور پمپ و کف کش در خیابان‌های منتهی به حرم فعالیت دارند، افزود: خودروی نمک پاش و خودروهای مینی لودر و گریدر و خاورهای برف روب نیز به صورت آماده باش است.

وی تصریح کرد: عملیات عادی سازی شرایط پس از بارندگی شامل پاکسازی المان‌های شهری و مخازن زباله خیابان شهید نواب صفوی، وحدت و بلوار شهید شوشتری پس از پایان بارش‌ها انجام شده است.

کد خبر 410062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.