دانلود سریال دل - قسمت یازدهم (۵ کیفیت)

لینک دانلود قسمت یازدهم سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان منتشر شده است.

به گزارش ایمنا سریال دل، عنوانی که از آن و اسامی بازیگران آن انتظار می‌رود مخاطبین زیادی را به خود اختصاص دهد، قصه دل به کارگردانی منوچهر هادی در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است.

در قسمت‌های پیشین سریال دل دیدیم که مراسم عروسی آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) درحالی‌که خانواده آرش مخالف بود سر می‌گیرد ولی درست درزمانی که قرار بود عروس و داماد از آرایشگاه به تالار بیایند، به‌یک‌باره رستا غیب می‌شود و مراسم به هم می‌خورد. بالاخره سروکله رستا پیدا می‌شود ولی هیچ توضیحی در مورد غیبتش به کسی نمی‌دهد، رابی (دخترخاله و عشق دوران قدیم آرش) به‌یک‌باره و پس از فهمیدن به هم خوردن مراسم عروسی آرش و رستا با هماهنگی مادر آرش از آلمان به ایران می‌آید تا به آرش نزدیک شود، درحالی‌که پدر آرش یعنی اتابک کاملاً با این مسائل مخالف است ولی تلاش‌های مادر آرش برای نزدیک کردن آن دو ادامه دارد.

در ادامه روابط مخفیانه اتابک با کاراکتر لیلا زارع به مراحل جدی‌تری می‌رسد و البته مشخص می‌شود که وی قبلاً همسر فاراب بوده است که بعدها از وی طلاق می‌گیرد و فاراب نیز به زندان می‌رود.

در قسمت ۱۰ رابطه رستا و مهران علنی می‌شود تا جایی که پدر رستا نیز از ماجرا خبردار می‌شود. از سویی تولد رستا نزدیک است و هم خانواده وی و هم آرش در فکر تدارک برای این روز هستند. آرش که برای این روز درمانده است، با رابی صحبت می‌کند و از وی در این زمینه مشورت می‌گیرد و او هم پیشنهاد نوشتن نامه می‌کند. در طرف دیگر داستان شاهد عملی کردن نقشه اتابک (به یغما بردن ثروت همسرش) و همچنین نقشه‌های شوهر سابق همسر دوم اتابک یعنی فاراب (با بازی بهرام افشاری) هستیم. وی هنوز در زندان به سر می‌برد ولی بسیار زخم خورده و در فکر انتقام است.

سریال دل

بااینکه اکثر عوامل این سریال با سریال عاشقانه مشترک هستند ولی سریال دل در اصل داستانی مستقل دارد و ادامه و یا فصل دوم سریال عاشقانه نیست، بلکه عاشقانه جدید دیگری از منوچهر هادی است.

بازیگران سریال دل عبارت‌اند از: حامد بهداد، ساره بیات، بهرام افشاری، سعید راد، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، کوروش تهامی، مهراوه شریفی‌نیا، یکتا ناصر مهدی کوشکی

اطلاعات بیشتر درباره سریال دل را از اینجا بخوانید

سریال دل برای پخش از شبکه نمایش خانگی است و از ۱۳ آذر هر چهارشنبه یک قسمت از آن پخش می‌شود. برای دانلود قسمت‌های پیشین این سریال اینجا کلیک کنید


باکس دانلود قسمت یازدهم سریال دل

کد خبر 410055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.