۲۲ بهمن امسال تابلوی زیبای حمایت ملت از شهدای مقاومت بود

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: حضور حماسی ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال و همزمانی آن با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تابلویی زیبا از حمایت مردمی از شهدای مقاومت بود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، رضا علیدادی، معاون توسعه فناوری رسانه همزمان با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور در معاونت امور استان‌ها ضمن دیدار با علی دارابی، از بخش‌های مختلف این معاونت در پوشش راهپیمایی ٢٢ بهمن بازدید کرد.

در این دیدار علی دارابی از تلاش بخش فنی سازمان صداوسیما برای ایجاد بستر ارتباط مناسب به منظور انتقال صوت و تصاویر راهپیمایی از سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن را نشانه وفاداری آنان به نظام و انقلاب دانست و گفت: گزارش همکاران رسانه ملی از صداوسیمای مراکز استانی حاکی از شور و نشاط وصف ناپذیر مردم در حمایت از آرمان‌های امام و رهبری است؛ به طوری که امسال شاهد حضور گسترده‌تر مردم در این حماسه ملی بودیم و حتی در شهرهای کوچک هم خیل عظیم جمعیت مشهود بود.

وی افزود: همزمانی راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تابلویی بی‌نظیر از عشق و علاقه مردم به شهدا و فرهنگ مقاومت را به تصویر کشید.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه امسال بیش از ۱۲۰۰ بار ارتباط زنده از مراکز و شهرهای مختلف کشور و به همت شبکه‌های استانی با شبکه‌های سراسری و بیش از ۴ ساعت ارتباط زنده تصویری با شبکه سراسری «شما» برقرار شد، عنوان کرد: این حجم از اقدامات و ارتباط زنده تصویری در شرایطی انجام گرفت که شرایط جوی در بسیاری از شهرهای کشور نامناسب بود و بارش شدید برف و باران و برودت هوا کار تصویر برداری و تولید گزارش را با مشکل مواجه می‌کرد ولی همکاران پرتلاش مراکز به دلیل وظیفه ذاتی خود و رسالتی که به دلیل حضور گسترده مردم در این شرایط بر دوش آنها گذاشته بود، با تمام توان وارد میدان شده و با بهره‌گیری از امکانات فنی و تجارب گذشته‌، تکلیف رسانه‌ای خود را به بهترین نحو ممکن انجام دادند.

وی افزود: در مجموع ۲۷۵۵ ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع دهه فجر در روز ۲۲ بهمن تولید شده است که حاصل تلاش همکاران ما در مراکز استانی صداوسیما ست.

دارابی با تشریح اقدامات معاونت امور استان‌ها در سالگرد چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۷۳ عنوان برنامه با مجموع زمانی ۲۶۱۴ دقیقه در قالب‌های گوناگونی همچون سریال، مستند، فیلم تلویزیونی و مجموعه مستند به همراه ده‌ها کلیپ و نماهنگ، موسیقی تصویر و قطعات موسیقایی از تولیدات دفتر موسیقی و سرود معاونت امور استان‌های رسانه ملی در اختیار شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی و سراسری قرار گرفت و روی آنتن رفت که بخشی از آنها در ارتباط با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها بود.

وی ادامه داد: خبرنگاران و گزارشگران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی از صبح روز ۲۲ بهمن در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر شدند تا در زمان راهپیمایی، آماده برقراری ارتباط زنده از سراسر کشور باشند و بتوانند تصویری واقعی از این حضور باشکوه را برای مخاطبان شبکه‌های سراسری مخابره کنند که بحمدالله این مهم به بهترین شکل انجام گرفت.

رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه نیز در این بازدید با قدردانی از تلاش مراکز استانی صداوسیما در پوشش راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن گفت: شبکه‌های استانی صدا و سیما نقش تعیین کننده ای در انعکاس شور عظیم مردم در مناسبت‌های مختلف برعهده دارند و ارتباط تنگاتنگ آن‌ها با لایه‌های مختلف مردم تصاویر زیبایی از همبستگی و وحدت مردم بزرگ ایران را به نمایش می‌گذارد.

علیدادی توسعه عدالت محور و یکپارچه شبکه‌های سراسری و استانی صداوسیما را از اهداف صداوسیما برشمرد و تاکید کرد: توسعه شبکه‌های استانی به دلیل گستردگی و نقش مهم و اثرگذار آن‌ها برای معاونت توسعه و فناوری رسانه حائز اهمیت است و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات این شبکه‌ها را رسیدگی و برطرف کنیم.

کد خبر 410053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.