نتایج نخستین دوره آزمون شایستگی کارکنان و مدیران شهرداری تبریز تحلیل مدیریتی می‌شود

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از تحلیل مدیریتی نتایج نخستین دوره آزمون شایستگی کارکنان و مدیران خبر داد و گفت: بستر لازم برای اجرای دور دوم نیز در حال آماده‌سازی است.

به گزارش ایمنا، بهرام ایران نژاد اظهار کرد: به دنبال اجرای این طرح، شهرداری تبریز گام بزرگی در هدف‌گذاری ساختار تشکیلاتی بر مبنای شایستگی برداشت و در نخستین مرحله آن تمامی مدیران و کارشناسان حوزه شهرسازی شهرداری تبریز مورد آزمون قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: اداره کل نوسازی و تحول اداری با بهره‌گیری از کارشناسان خود در حال تنظیم اساسنامه سازمان‌های شهرداری بر اساس آخرین بخشنامه ضوابط تشکیلاتی و تیپ جدید اساسنامه‌ای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز تاکید کرد: ۳۱۱ دوره آموزشی طی ۹ ماهه سال جاری برای پرسنل شهرداری تبریز برگزار شده است.

بهرام ایران نژاد با اشاره به بهره‌مندی از استادان مجرب و حرفه‌ای در این دوره‌های آموزشی گفت: در این بازه زمانی با حضور هفت هزار و ۲۱۴ نفر از همکاران شهرداری تبریز حدود چهار هزار و ۲۶ ساعت کلاس‌های آموزشی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال برگزاری موفق جشنواره‌های ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری و استقبال چشم‌گیر مخترعان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه و همچنین صاحبنظران و افراد صاحب ایده از این جشنواره در سال‌های گذشته، زمان اخذ آثار تا ۲۵ بهمن ماه تمدید شد و اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 410037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.