۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
راهپیمایی ۲۲ بهمن آغاز شد

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن در استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی شهر اصفهان شامل دانش آموزان و دانشجویان، کارگران و کارمندان، خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون، اساتید، بازاریان و مقامات و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهر، صبح امروز در جشن شکوهمند چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی از مسیرهای هشت‌گانه از پیش تعیین شده به سمت میدان نقش جهان (امام خمینی) راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند.

مردم نصف جهان از ساعاتی پیش از شروع رسمی مراسم، همدلانه و شانه به شانه هم در صفوف مستحکم راهپیمایی حضور پیدا کردند تا با حضور غیورانه خود حماسه‌ای دیگر را در آستانه ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی رقم بزنند.

راهپیمایی کنندگان شریف اصفهان در هوای سرد زمستانی ضمن تجدید با میثاق‌های آرمان‌های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، کوبنده‌تر از همیشه شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند. «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» و «۲۲ بهمن ماه، یوم الله، یوم الله» از دیگر شعارهای مردم اصفهان در آغاز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

سردار حسین دهقان، مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح نیز در میدان امام (ره) برای مردم سخنرانی خواهد کرد.

کد خبر 409994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.