حرف‌های خنده‌دار

فرهاد مجیدی که میراث دار استراماچونی است و به لطف قهر کردن سرمربی ایتالیایی توانست سکاندار آبی‌های پایتخت شود بجای اینکه بیشتر تمرکز خود و شاگردانش را به نکات فنی جلب کند حتی در شهر غریب نیز به دنبال کری خوانی برای رقیب سنتی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همه چیز بعد از شهرآورد تهران شروع شد؛ نقطه اشتراک مصاحبه اکثر بازیکنان کنایه به خوشحالی بازیکنان تیم حریف از تساوی بود. محمد دانشگر مدافع استقلال گفت:"به خاطر مساوی سجده شکر کردند" و یا مهدی ترابی بازیکن شماره ۹ پرسپولیس گفت:"مساوی مبارک استقلالی‌ها باشد".

همه جای دنیا وقتی تیمی در دقایق پایانی شکست را با تساوی عوض می‌کند خوشحال می‌شود و شاید اگر این تساوی در برابر رقیب سنتی و آن هم در شهرآورد باشد شادی اش دو چندان. اگر جای تیم‌ها عوض می‌شد و استقلال در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر می‌رساند نکند بازیکنان پرسپولیس انتظار داشتند استقلالی‌ها زانوی غم بغل بگیرند.

شاید برای استقلالی‌ها یادآوری تاریخ بد نباشد، اما دقیقاً در شهرآورد سیزدهم و پس از آن شهرآورد شش تایی هایِ معروف، استقلالی‌ها با گل دقیقه ۷۰ علی جباری از شکست گریختند و یا در شهرآورد بیست و پنجم گل دقیقه ۸۵ بهتاش فریبا استقلالی‌ها نجات داد.

سکانس دوم

صحبت‌هایی که بوی کری خوانی می‌داد پس از دربی پایان داستان نبود؛ یکشنبه - ۲۰ بهمن ماه - فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم الشرطه عراق و استقلال، باز صحبت شهرآورد تهران را وسط کشید و گفت:" پرسپولیس دقیقه ۹۰ به ما گل زد و یک جورهایی از دست ما در رفت! "

پرسپولیسی‌ها که در قطر حضور دارند در آستانه دیدار آسیایی با الدحیل هستند؛ به شدت از مصاحبه سرمربی استقلال دلخور و شاکی شدند. یکی از رسانه‌ها پس از این اتفاق مدعی شد که "روز گذشته با چند بازیکن و مربی پرسپولیس تماس گرفتیم با ناراحتی از صحبت‌های فرهاد مجیدی یاد کرده و به ما گفتند:" ما در رفتیم یا تیم فرهاد مجیدی؟ همه دیدند بعد از گل بشار رسن این استقلالی‌ها بودند که با خوش‌شانسی از کاشته تماشایی آنتونی استوکس در رفتند. کاشته‌ای که باید گل می‌شد، اما با فاصله ناچیزی از کنار تیر دروازه استقلال به اوت رفت و..."

در پایان بهتر است به این نکته بسنده کنیم که به ظاهر اثبات برتری و حقانیت برای بعضی آنقدر مهم شده است که به خاطر آن باید از هر حربه‌ای استفاده کنند. این کری خوانی‌ها قبل از بازی‌های مهم و آسیایی ملی نخ نما شده است؛ در چنین شرایطی شاید کمترین انتظار هواداران این بود که فرهاد مجیدی برای پرسپولیس دیگر نماینده ایران آرزوی موفقیت می‌کرد تا پرسپولیسی‌ها هم برای استقلال همین آرزو را داشته باشند.

کد خبر 409992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصورجاوید IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
    0 0
    چرا یاد نمی گیریم ؟