سیستان و بلوچستان استان راهبردی است

معاون اول رئیس جمهور سیستان و بلوچستان را یک استان راهبردی و بسیار مهم دانست و گفت: این استان تاثیرات تعیین کننده ای در مسائل مختلف کشور دارد به گونه‌ای که ظرفیت‌های بسیار زیادی برای توسعه در استان وجود دارد.

به گزارش ایمنا، اسحاق جهانگیری اظهار کرد: توفیقی بود که در جشن پیروزی انقلاب در بین مردم زاهدان باشم و در این جشن باشکوه شرکت کنم.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان هم ارتباط مرزی خشکی و هم ارتباط مرزی طولانی آبی به آب‌های آزاد و دریای عمان دارد که این ظرفیت‌ها در کنار مردم فعال و تحصیل کرده و فرهیخته ای که در این استان وجود دارد زمینه‌ای را به وجود آورده تا تبدیل به یکی از کانون‌های مهم توسعه کشور که هم در سرنوشت استان و هم در سرنوشت کشور تاثیرگزار باشد تبدیل شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سیل دی ماه سیستان و بلوچستان، گفت: سیل متأسفانه خسارت‌هایی را وارد کرد و مسئولین مختلف حضور پیدا کردند و نهادهای مختلف نیز فعالیت‌هایی انجام دادند، امیدوارم سفری که در این استان داریم سفری باشد که بتوانیم هم با مردم صحبت کنیم وهم با مسئولین گفتگویی در زمینه مسائل و موانع توسعه‌ای انجام دهیم و به تصمیمات خوبی برسیم.

کد خبر 409988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.