ستاد نوروز سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از آغاز به کار کرد

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: فعالیت های ستاد نوروز ۹۹ این سازمان از امروز _دوشنبه ۲۱بهمن ماه_ آغاز شد.

به گزارش ایمنا، سعید جهانگیری اظهار کرد: هر ساله قبل از آغاز نوروز اقدامات ترافیکی مورد نیاز، از قبیل خط کشی طولی و عرضی معابر، نوسازی و بهسازی چراغ‌های راهنمایی و شست و شوی تجهیزات ترافیکی، در دستورکار سازمان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی در قالب ستاد نوروز تدارک دیده شده که تلفیقی از برنامه‌های عمرانی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: خط کشی طولی معابر و ورودی‌های سطح شهر، خط کشی عرضی گذر گاه‌های عابر پیاده با اولویت اماکن تاریخی، نوسازی و بهسازی چراغ‌های راهنمایی و شست وشوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، پل‌های هوایی عابرپیاده، تابلوهای راهنمای مسیر و چراغ‌های راهنمایی معابر سطح شهر بخشی از اقدامات ترافیکی پیش بینی شده برای اجرا در قالب ستاد نوروز به شمار می‌رود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی ترافیک نیز طرح انتظام بخشی عابرین پیاده با اجرای طرح عابریار در تقاطع‌های خیام، عدل، شهرداری، هلال احمر و پیغمیریه در دستورکار قرار گرفته که در روزهای پایانی سال اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در روزهای پایانی سال که شاهد افزایش تردد شهروندان به منظور انجام خریدهای نوروزی در معابر سطح شهر هستیم، اجرای طرح عابریار با استقبال شهروندان روبرو می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه طرح عابریار توسط نیروهای انسانی با تن پوش عروسکی و کاراکترهای مشهور از جمله حاجی فیروز و پخش اقلام کمک آموزشی همراه است، ماندگاری و اثرگذاری بیشتری در ذهن شهروندان به ویژه کودکان دارد.

کد خبر 409987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.