آخرین تمرین سپاهان پیش از بازی با العین در هزاع بن زائد+ عکس و فیلم

آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان پیش از بازی با العین در ورزشگاه هزاع بن زائد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای تیم سپاهان عصر امروز _دوشنبه ۲۱ بهمن ماه_ پس از صرف عصرانه محل هتل روتانا را با اسکورت پلیس به مقصد ورزشگاه هزاع بن زائد ترک کردند تا آخرین تمرین را پیش از دیدار با العین برگزار کنند.

دومین تمرین تیم فوتبال سپاهان در شهر العین که آخرین تمرین قبل از دیدار با العین به شمار می‌رفت امشب از ساعت ۱۸ و ۵۰ در ورزشگاه هزاع بن زائد برگزار شد. سپاهان که به عنوان تیم مهمان باید روز قبل از بازی در ورزشگاه میزبان تمرین می‌کرد به مدت یک ساعت تمرینش را در زمین اصلی ورزشگاه برگزار کرد.

ورزشگاه هزاع بن زائد که یکی از زیباترین ورزشگاه‌های کشور امارات به شمار می‌رود امشب در حالی میزبان تمرین سپاهان بود که آب و هوای مساعد شهر العین شرایط را برای برگزاری یک تمرین باکیفیت مهیا کرده بود. شهر العین بر خلاف ابوظبی و دوبی فاصله زیادی از دریا دارد و به همین دلیل هوای شرجی ندارد، در این فصل سال نیز هوا نه سرد و نه گرم است. شاید تغییر میزبانی دیدار العین و سپاهان به نفع سپاهان شد زیرا سپاهان پیش از تغییرات باید در اردیبهشت ماه به مصاف العین می‌رفت و در آن فصل از سال هوای العین گرم‌تر بود.

تمرین امروز سپاهان با صحبت‌های امیر قلعه نویی، سرمربی و رضا فتاحی، مدیر تیم آغاز شد و آنها صحبت‌های اولیه‌ای درباره اهمیت بازی و مقررات حاکم بر بازی‌ها را برای بازیکنان انجام دادند. در ادامه اعضای تیم سپاهان با توجه به اینکه تنها یک ساعت فرصت تمرین در زمین را داشتند با ریتم تندتری نسبت به تمرین دیروز آیتم‌های تمرین را برگزار کردند و در نهایت با گرفتن عکس یادگاری همه اعضای تیم، تمرین به پایان رسید.

نکته قابل توجه تمرین امروز روحیه بالای تیمی و انگیزه بازیکنان بود و به نظر از لحاظ روانی شرایط سپاهان بسیار خوب است. همچنین باید به میزبانی خوب باشگاه العین نیز اشاره کرد که امروز هم شرایطی بدون مشکل و در کمال آرامیش برای تمرین سپاهان حاکم کرده بودند.

اعضای تیم سپاهان پس از بازگشت به هتل، ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه به وقت محلی شام را صرف کردند.

دیدار تیم‌های العین امارات و سپاهان فردا از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه هزاع بن زائد برگزار می‌شود.

دیگر حواشی آخرین تمرین سپاهان در العین به شرح زیر است:

* طبق مقررات AFC خبرنگاران تنها ۲۵ دقیقه نخست تمرین را از جایگاه خبرنگاران پوشش دادند، نکته‌ای که ناظر AFC نیز به خبرنگاران تذکر داد.

* امیر قلعه نویی، سرمربی تیم در طول تمرین نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان مانند تمرین روز گذشته تمام مدت در کنار زمین نظاره گر تمرین بود. او همچنین صحبت‌هایی نیز با دوربین باشگاه سپاهان انجام داد.

* در اواخر تمرین اطرافیان تیم پیگیر نتایج شهر خودرو و استقلال برابر رقبای آسیایی بودند. دیدارهایی که با تساوی استقلال برابر الشرطه و شکست شهر خودرو برابر الهلال به پایان رسید.

* در پایان تمرین بازار عکس‌های یادگاری بازیکنان و مربیان در ورزشگاه زیبای هزاع بن زائد داغ بود.

* توپ‌های جدید لیگ قهرمانان که سپاهان در دو تمرین قبلی مورد استفاده قرار گرفته است دارای شیارهایی است که باعث کنترل توپ و جریان هوا در زمان شوت‌های محکم بازیکنان می‌شود. این توپ تفاوت‌های فاحشی با توپ‌های مورد استفاده در لیگ برتر ایران دارد.

کد خبر 409982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.