سپاهان تیمی است که می خواهد در امارات نتیجه بگیرد/ شخصیت تیم را به همه نشان داده ایم

سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: برای من مهم نیست بازیکنی ۱۸ یا ۳۷ ساله باشد، هرکس در تیم خوب باشد بازی می‌کند. مربی سپاهان هم شاید بهتر از من بداند که کدام بازیکن ما روی فرم است. در هر صورت ما می‌رویم تا با استفاده از شانس‌ها بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پدرو امانوئل، سرمربی العین در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان، اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم که در این رقابت‌ها حضور داریم و باور داریم که این رقابت‌ها نه تنها برای ما بلکه برای بازیکنان نیز مهم است. هواداران دوست دارند بازی را ببینند، اما مربیان دوست دارند تیمشان کیفیتی در حد نام باشگاه داشته باشد.

وی ادامه داد: سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است. تیمی بسیار قوی که برای همه توپ‌ها می‌جنگند و تیمی که می‌خواهد در اینجا نتیجه بگیرد.

سرمربی پرتغالی العین، خاطرنشان کرد: می‌دانیم کار بسیار سختی داریم اما با همه این شرایط می‌خواهیم که بازی خانگی را ببریم. ما بازیکنان در سطح بالایی داریم و از حمایت تماشاگران برخورداریم که مانند بازی قبلی به ما اعتماد به نفس می‌دهند.

امانوئل تصریح کرد: می‌دانیم که نسبت به بازی قبلی برابر بنیادکار کار سخت‌تری داریم. ما حالا بسیار بهتر هستیم. احساس می‌کنیم تیم اعتماد به نفس بیشتری دارد و مهم‌ترین نکته این است که بازیکنان با قدرت می‌خواهند پتانسیلی که دارند به نمایش بگذارند.

وی درباره سپاهان ادامه داد: برای فردا ما می‌رویم که تا با ارائه یک بازی سریع برابر تیمی که با توپ و بدون توپ بسیار با سرعت است نمایش خوبی داشته باشیم. باید با داشتن توپ و مالکیت بازی را به نفع خود تمام کنیم.

خبرنگار اماراتی درباره صحبت امیر قلعه نویی درباره خوب بودن العین در ۵۰ متر رو به جلو از سرمربی العین پرسید که وی گفت: صحبت من کاملاً شفاف است، ما خودمان و شخصیت تیم را به همه نشان دادیم. برای من مهم نیست بازیکنی ۱۸ یا ۳۷ ساله باشد، هرکس در تیم خوب باشد بازی می‌کند. مربی سپاهان هم شاید بهتر از من بداند که کدام بازیکن ما روی فرم است. در هر صورت ما می‌رویم تا با استفاده از شانس‌ها بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی درباره تغییر میزبانی این بازی و میزبان شدن العین در این دیدار گفت: برای من و بازیکنان این افتخار است که در خانه بازی می‌کنیم و این همیشه فشار خوبی است که تماشاگران به تیم می‌آورند. همانطور که قبلاً گفتم هیچ فشاری جلودار ما نیست و در هر شرایطی باید ببریم. ما ۳ بازی اول را در خانه برگزار می‌کنیم و شاید این موضوع کمی به نفع ما باشد.

امانوئل در پایان با تماشاگران تیمش صحبت کرد: چیزی که می‌خواهم به تماشاگران بگویم این است که من حالا خیلی بیشتر می‌دانم که آنها به ما چقدر اعتماد دارند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم همانند آنچه برابر الشارجه داشتیم.

کد خبر 409961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.