همدردی نوروزی با شهردار شیان به دنبال شیوع کرونا

شهردار اصفهان با ارسال نامه‌ای به شهردار شهر "شیان" چین _از شهرهای خواهرخوانده اصفهان_ با مردم این شهر به دنبال شیوع کرونا ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در نامه‌ای به "لی مینگ یوآن"، شهردار شهر شیان چین که پیوند خواهرخواندگی با شهر اصفهان دارد، ضمن تبریک سال نو چینی نوشته است: اگرچه خبر تأثر برانگیز اپیدمی کرونا و آسیب آن به مردم موجب ناراحتی عمیق همه شده است، اما باور داریم همان طور که مردم چین در هزاران سال گذشته همواره قوی، مؤثر و الهام بخش بوده‌اند، با قدرت این ویروس مخرب را شکست خواهند داد.

در این نامه آمده است: من به نمایندگی از مردم شهرم اصفهان و همچنین جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنم که در کنار شما ایستاده‌ایم و آنچه از دستمان بربیاید به ویژه برای اتباع چینی حاضر در ایران دریغ نخواهیم کرد.

نوروزی در نامه خود خطاب به شهردار شیان نوشته: صمیمانه از شما به خاطر اشتیاق و حمایت فعال در تقویت رابطه خواهرخواندگی بین دو شهر سپاسگزاری می‌کنم. شهرداری اصفهان تمام توان خود را به کار گرفته تا سطح مناسبات دو جانبه را در تمام زمینه‌های مورد علاقه افزایش دهد. این باور ما است که تعامل نزدیک شهرهای اثرگذار جاده ابریشم باستانی موجب احیای روابط، درخشان‌تر از همیشه خواهد شد.

کد خبر 409960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.