آغاز ساخت مجتمع فرهنگی، تجاری سینمای ایلام

کلنگ ساخت مجتمع فرهنگی، هنری و تجاری سینمای شهر ایلام به زمین زده شد.

به گزارش ایمنا، طالب صادقیان اظهار کرد: مجتمع فرهنگی تجاری سینمای ایلام در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۶۱۵ متر مربع در هشت طبقه شامل سه سالن سینما، رستوران، کافی شاپ، فست فود، مراکز خرید، شهربازی مرکز بولینگ، بیلیارد و پارکینگ احداث می شود.

وی افزود: سال گذشته تفاهم نامه‌ای سه جانبه بین شهرداری استان ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و مالک خصوصی سینما، منوط به تغییر کاربری ملک از سینما به فرهنگی، تجاری و سینمایی بر اساس رای کمیسیون ماده پنج استان منعقد شد و پس از انجام مراحل تهیه نقشه و دریافت مجوز پروانه کار، کلنگ این مجتمع امروز به زمین زده می شود.

شهردار ایلام با بیان اینکه مدت زمان اجرای این پروژه دو سال با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اختصاص اعتبار دو هزار میلیارد ریال است، یادآور شد: با توجه به اینکه این مجتمع فرهنگی، تجاری و سینمایی در مرکز شهر ایلام قرار دارد تمام تلاش مجموعه دست‌اندرکار باید انجام شود که طبق برنامه کار ساخت آن طبق زمانبندی پایان یابد.

صادقیان با اشاره به کلنگ‌زنی فاز اول احداث پردیس سینمایی امید شهر ایلام در مردادماه سال جاری گفت: اعتبار فاز اول این طرح نیز ۲۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری در نظر گرفته‌شده که هم اکنون روند اجرایی بسیار خوبی را طی می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 409948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.