تعیین ۵ نقطه دیواندره برای تبلیغات انتخاباتی

شهردار دیواندره از تعیین پنج نقطه در این شهر برای انجام تبلیغات داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: امیدواریم داوطلبان و هوادارانشان فقط از این اماکن برای انجام تبلیغات استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، محمد محمودی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال ۹۸ برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند است که تمهیدات لازم برای تبلیغات نامزدهای این دوره در این شهر اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: بحث تبلیغات نامزدهای این دوره از انتخابات یکی از مواردی بود که شهرداری در خصوص آن برنامه‌ریزی لازم را در جهت جلوگیری از آشفتگی چهره شهر و تضعیف حقوق کاندیداها در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار دیواندره افزود: با هدف فضاسازی مناسب جهت حضور پرشور مردم در انتخابات و همچنین ایجاد فضا برای معرفی کاندیداها و شناخت بهتر مردم از طرح‌ها و برنامه‌های، جلسات مختلفی با نمایندگان داوطلبان در شهرداری برگزار کرده و آنها را در جریان تصمیمات و تمهیدات اتخاذ شده، قرار دادیم.

محمودی از تعیین پنج نقطه در شهر دیواندره برای انجام تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره خبر داد و یادآور شد: کاندیداها فقط مجاز به تبلیغات در نقاط تعیین شده هستند و اکیپ بازرسی شهرداری در زمان تبلیغات نسبت به جمع‌آوری تبلیغات در سایر اماکن اقدام می‌کند.

وی تاکید کرد: مکان‌های تعیین شده شامل میدان امام‌ (ره) جنب مجتمع فرهنگی هنری، میدان دایک جنب جهادکشاورزی و جنب دانشگاه علمی کاربردی است و به غیر از این مکان‌ها، چسباندن عکس و تبلیغات در سایر نقاط ممنوع و ضمن جمع‌آوری آنها مراتب تخلف به مجاری قانونی اعلام می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 409943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.