فرسودگی ناوگان موتوری شهرداری آستانه اشرفیه

شهردار آستانه اشرفیه گفت: بازسازی ناوگان موتوری شهرداری این شهر به جهت فرسودگی ماشین‌آلات و تجهیزات ضروری است.

به گزارش ایمنا، محمد دانش‌شکیب با بیان اینکه اکثر ماشین‌آلات شهرداری آستانه اشرفیه بیش از ۳۰ سال است که فعالیت می‌کند، اظهار کرد: فرسودگی این ماشین‌آلات، هزینه نگهداری آن‌ها را افزایش داده است.

وی بازسازی ناوگان موتوری این شهر را از برنامه‌های شهرداری برشمرد و تصریح کرد: امسال دو دستگاه بیل بکهو و کامیون به ناوگان موتوری شهرداری آستانه اشرفیه اضافه شده است.

شهردار آستانه اشرفیه با بیان اینکه هزینه خرید ماشین‌آلات سنگین این شهرداری ۱۷ میلیارد ریال بوده است، اضافه کرد: امسال برای بازسازی یک دستگاه خاور شهرداری آستانه اشرفیه یک میلیارد ریال هزینه شد.

دانش‌شکیب با اشاره به آمادگی شهرداری آستانه اشرفیه برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی ناشی از بارش برف، گفت: با شروع بارش برف در این منطقه بیش از یکصد نفر از عوامل خدماتی، فضای سبز و پشتیبانی شهرداری آستانه اشرفیه در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۳۰ دستگاه خودرو و ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری و بخش خصوصی شامل لودر، بیل بکهو، بیل مکانیکی، خاور، نیسان، گریدر نیز در نقاط مختلف شهر آستانه اشرفیه مستقر و آماده ارائه خدمات هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 409938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.