۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
از اصلاحات دست برنمی‌داریم

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما از اصلاحات دست برنمیداریم و بر اصول خود می‌مانیم، دوران احمدی نژاد خانه نشین شدیم، اما عقب‌نشینی نکردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا موحدی‌زاده، در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: در نظام شاهنشاهی آزادی فرهنگی وجود داشت اما شاه با خفقانی که توسط ساواک ایجاد کرده بود، آزادی سیاسی را از مردم گرفت و آنان برای تحقق این آزادی سیاسی دست به انقلاب زدند.

وی با بیان اینکه جمهوریت نظام جلوی آن‌هایی که برای خود حق ویژه‌ای می‌خواستند و فکر می‌کردند تا ابد می‌توانند حکومت کنند را گرفت، افزود: امروز باید با قاطعیت پشت نظام باشیم و در عین حال لازم است در سایه جمهوری اسلامی حق آزادی بیان و اعتراض وجود داشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه باید حکومت بر قلب‌ها را تکرار کنیم، تصریح کرد: حکومت بر بدن‌ها ماندگار نبوده و مطلوب انقلاب ما نیست زیرا قانون اساسی ما ظرفیت زیادی دارد که یا بلد نیستیم یا نمی‌خواهیم از آن استفاده کنیم. در قانون اساسی آمده اداره کشور و شهرها متکی بر آرا مردمی است.

وی با بیان اینکه در این دوران امید به شهر برگشت، ادامه داد: ما از اصلاحات دست برنمی‌داریم و بر اصول خود می‌مانیم، دوران احمدی نژاد خانه نشین شدیم، اما عقب‌نشینی نکردیم.

موحدی‌زاده با اشاره به اینکه اگر فرایند انتخابات نقد شود به معنای براندازی نیست چون اصلاً دنبال براندازی نیستم، اضافه کرد: برخی از مسئولان می‌گویند هرکس انتخابات را نقد کند در صف دشمن است. آیا آن‌ها اثر گفته‌های خود را در جامعه دیده‌اند؟

وی با بیان اینکه نمی‌توان ۲۵ میلیون ایرانی را در صف دشمن قرار داد، گفت: انتخابات باید بر مبنای مردم بسته شده تا آنان در این راه برای انتخاب آزاد باشند که اگر چنین نباشد قطعاً زمانی که یک تیم با خودش رقابت کند، برنده می‌شود.

کد خبر 409930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.