استقرار ۴۰ آتش‌نشان مشهدی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آماده باش و حضور بیش از ۴۰ آتش نشان به همراه تجهیزات ایمنی لازم در مسیر راهپیمایان۲۲ بهمن در شهر مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیر عزیزی اظهار کرد: به منظور حفظ و تأمین حداکثری ایمنی راهپیمایان ۲۲ بهمن و پیشگیری از حوادث احتمالی ۴۰ آتش نشان به همراه ۹ خودرو سبک و سنگین، نردبان و موتور سیکلت سیار در مسیر این راهپیمایی مستقر می‌شود.

وی افزود: در همین راستا سازمان آتش نشانی علاوه بر استقرار مستقری‌ها با تجهیزات ایمنی در مسیر راهپیمایی نسبت به فعال کردن گشت‌های موتوری و سیار اقدام کرده و در طول راهپیمایی در خیابان امام رضا (ع)، از میدان پانزده خرداد، میدان بسیج، چهارراه کلانتر و میدان بیت‌المقدس باب‌الجواد، میدان طبرسی و باب الرضا (ع) نسبت به گشت زنی اقدام می‌کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در روز ۲۲ بهمن بیش از ۵۰۰ آتش نشان و نجاتگر این سازمان در تمامی ۵۰ ایستگاه آتش نشانی شهر مشهد در آماده باش کامل قرار دارند و شهروندان در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی کامل با شماره ۱۲۵ تماس حاصل بگیرند تا آتش نشانان نسبت به امداد رسانی احتمالی اقدام کنند.

کد خبر 409929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.