زنان فعال، تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند

اشتراک‌گذاری تجربیات بانوان فعال شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا، عنوان رویدادی است که توسط مرکز امور بانوان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا رونق فعالیت‌ها در زیست بوم فناوری و نوآوری بانوان سرعت گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری مهمان این رویداد است و بانوان موفق تجربیات خود را در حوزه کارآفرینی و فعالیت‌های استارتاپی در حضور او بیان می‌کنند.

این رویداد همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و روز مشارکت اجتماعی و سیاسی زنان برگزار می‌شود؛ تالار اندیشه حوزه هنری ۲۷ بهمن‌ماه سال جاری میزبان این رویداد خواهد بود. در سال‌های اخیر شاهد رشد فعالیت‌های فناورانه و استارتاپی توسط بانوان بوده‌ایم و آن‌ها حضوری موفق در عرصه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور داشته‌اند. بیان این تجربیات می‌تواند علاوه بر کمک به سایر بانوان کارآفرین برای شروع فعالیت به توسعه فعالیت‌ها در این زیست بوم کمک کند.

مرکز امور بانوان معاونت علمی و فناوری رشد و توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در این حوزه را مد نظر دارد و از بانوان فناور و خلاق حمایت می‌کند؛ برای تحقق این هدف بازیگران این زیست بوم همچون مراکز رشد، شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت این معاونت قرار دارند.

کد خبر 409920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.