کاهش محسوس دما و لغزندگی جاده‌ها در مناطق غربی و شمالی استان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت آینده هوا بین دو تا هفت درجه سردتر می‌شود همچنین به سبب بارش رگبار برف و کاهش محسوس دما در مناطق غربی، شمالی، مناطق کوهستانی و مرتفع از اواسط روز سه شنبه، لغزندگی جاده‌ها دور از انتظار نیست.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار در دو روز آینده، اظهار کرد: وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ابر برای بسیاری از مناطق استان در این مدت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز سه‌شنبه احتمال بارش‌های پراکنده برف و باران و وزش باد نسبتاً شدید در مناطق غربی و شمالی استان به ویژه در داران، اردستان، فریدون شهر، چادگان، خوانسار، میمه و بویین میاندشت وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین دو تا هفت درجه سردتر می‌شود، ادامه داد: بوئین میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

همچنین بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان به سبب بارش رگبار برف و کاهش محسوس دما در مناطق غربی، شمالی و مناطق کوهستانی و مرتفع از اواسط روز سه شنبه، لغزندگی جاده‌ها دور از انتظار نیست؛ از این رو به مسافران توصیه می‌شود هنگام تردد در مناطق مرتفع و محورهای مواصلاتی تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

کد خبر 409916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.