تاسیس کانون بازنشستگان شهرداری اردبیل

شهردار اردبیل از برنامه‌ریزی برای فعال‌سازی کانون بازنشستگان شهرداری این شهر به منظور حمایت مضاعف از این قشر خبر داد.

به گزارش ایمنا، حمید لطف‌اللهیان با اشاره به افتتاح پروژه‌های ۱۷ میلیارد تومانی منطقه پنج شهرداری اردبیل، اظهار کرد: پروژه‌هایی که در شهر ایجاد شده و بستر آسایش و رفاه شهروندان را فراهم کرده است در سایه تلاش، همت و جدیت همکارانی در مجموعه مدیریت شهری ایجاد شده که ۳۰ سال خدمت صادقانه در راستای توسعه و آبادانی شهر داشته‌اند.

وی با بیان اینکه کانون بازنشستگان شهرداری اردبیل فعال می‌شود، افزود: عضویت بازنشستگان در صندوق رفاه شهرداری اردبیل نیز به زودی محقق خواهد شد که هدف از آن ارایه خدمات به بازنشستگان زحمتکش و خدوم شهرداری است.

شهردار اردبیل با تأکید بر تکریم بازنشستگان، ادامه داد: اینکه بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه افراد به فراموشی سپرده شوند شایسته نبوده و باید زمینه لازم برای بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان فراهم شود.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه همواره توزیع عادلانه منابع و خدمات متوازن در رأس اقدامات شهرداری بوده است، افزود: همچنان رویکرد مدیریت شهری نگاه یکسان به تمام مناطق شهر اردبیل است و در برنامه سال آتی پروژه‌های متعدد و ضروری برای منطقه پنج شهرداری پیش‌بینی شده است.

وی چشم‌انداز توسعه شهری اردبیل را بسیار امیدوار کننده دانست و افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی اولویت اساسی شهرداری اردبیل بوده و در این خصوص اهتمام ویژه‌ای وجود دارد.

منبع: مهر

کد خبر 409909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.