آماده‌باش ۱۱۰۰ پایگاه امدادی برای امدادرسانی در حوادث جوی

رئیس سازمان امداد و نجات از آمادگی ۱۱۰۰ پایگاه امدادی در نقاط مختلف کشور و آماده باش مراکز امدادی در استان‌های درگیر در حوادث جوی، خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از خبرآنلاین، مرتضی سلیمی در خصوص  «تمهیدات این سازمان برای مواجهه با تغییرات آب و هوایی و امدادرسانی به مردم»، اظهار کرد: بالغ بر ۱۱۰۰ پایگاه امدادی در محورهای مختلف کشور در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: ۵۷۰ پایگاه از این تعداد پایگاه ثابت هستند که امکان استراحت موقت برای مسافرانی که دچار حوادث جوی شوند را دارند. تمام مراکز امداد و نجات در استان‌هایی که پیش‌بینی بارش برف و وقوع کولاک در آنها می‌شود در آماده‌باش قرار دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات از تقویت انبارهای امدادی در استان‌های درگیر در حوادث جوی خبر داد و گفت: بالگردهایی برای امداد رسانی به این مناطق اعزام شده است. مردم در صورت نیاز به خدمات امدادی می‌توانند با شماره ۱۱۲ که امکان ارتباط بدون سیم کارت نیز دارد، از نزدیکترین پایگاه امدادی اطلاع پیدا کنند.

وی در توصیه به رانندگان در شرایط جوی هوا و کاهش حوادث، اظهار کرد: افرادی که قصد مسافرت دارند حتماً بستن زنجیر چرخ را فرا گرفته تا در صورت نیاز مشکلی نداشته باشند.

کد خبر 409904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.