اعتراض عضو شورا به حضور شهردار مشهد در فدراسیون فوتبال

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد از شهردار این شهر خواست پاسخگوی حضور خود در فدراسیون فوتبال باشد وگرنه مطابق با قانون به این اقدام رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی بهاروند نسبت به حضور شهردار مشهد در ساختمان فدراسیون فوتبال برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون واکنش نشان داد و در کانال تلگرام خود نوشت: حضور شهردار مشهد در ساختمان فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات و اعلام نامزدی برای ریاست این فدراسیون، خبری بود بس ناراحت‌کننده، غیرقابل‌دفاع و پرحاشیه. مراجعت ایشان به ساختمان فدراسیون با خودروی شهرداری مشهد که با پول بیت‌المال خریداری شده نیز صحنه‌ای است که با دوربین‌های اصحاب رسانه شکار شده و تعجب همگان را برانگیخته است.

وی ادامه داد: مشخص نیست که ایشان با چه هدفی راهی فدراسیون فوتبال شده اما احترام به اعتماد شهروندان چه می‌شود؟ این در حالی است که مدیران شهری قبل از هر اقدامی، باید به خاطر داشته باشند که چه تعهدی نسبت به مردم دارند. رأی و نظر مردم، بالاتر از هر مسئله‌ای است و احترام به این رأی، ابتدایی‌ترین تکلیفی است که بر دوش مدیران شهری گمارده شده. خدمت به مردم شهر بهشت، عالی‌ترین درجه است و هیچ‌گونه رفتاری مغایر با آن، پذیرفته شده نیست.

عضو شورای شهر مشهد افزود: به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر مشهد، از شهردار جوان می‌خواهم تکریم به رأی مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و پاسخگوی این اقدام نیز باشد. در غیر این صورت، مطابق با قانون به این اقدام رسیدگی خواهم کرد.

وی اضافه کرد: در ضمن، هر چند جایگاه مشاوره‌ای بنده در هیئت فوتبال خراسان رضوی چندان قابل بیان نیست اما اینجانب در راستای رعایت مرزهای اخلاقی و حرفه‌ای، از این سمت استعفا خواهم داد و همان تماشاگر معمولی خواهم بود. بهتر است که فوتبال و ورزش مشهد را بدون سمت و عنوان رسمی دنبال کنم تا خاطر شهروندان عزیز مکدر نگردد. امیدوارم که با استعفای بنده موافقت شود.

به گزارش ایمنا، روز گذشته تصاویری از حضور محمدرضا کلائی شهردار مشهد در ساختمان فدراسیون فوتبال برای منتشر شد. مهلت ثبت‌نام انتخابات فدراسیون در حالی تمام شد که هشت نفر نامزد ریاست فدراسیون شده‌اند. این انتخابات ۲۵ اسفند با تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون برگزار می‌شود.

چند تن از شورای ۱۵ نفره و اصلاح‌طلب شهر مشهد دبیر یا عضو هیأت‌های ورزشی استان خراسان رضوی هستند. آن‌ها آبانماه ۹۷ کلائی را به عنوان شهردار کلانشهر مشهد انتخاب کردند.

کد خبر 409890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.