یاد بگیریم فراموش کنیم!

مشکلات عدیده و حرص خوردن های زیادی را در فوتبال ایران شاهد هستیم ولی ۴۸ ساعت پرهیجان و پر استرس پیش روی خود داریم تا حس غرور در ایرانیان دوباره زنده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۴۸ ساعت پرهیجان برای فوتبال ایران را پیش رو داریم، بهتر است قرار بگذاریم تا برای دو روز بگوییم "یادم تو را فراموش" و فقط به پیروزی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا فکر کنیم.

فوتبالِ ایران پدیده‌ای عجیب و غریبی است؛ آدم‌ها وقتی وارد این پدیده عجیب می‌شوند مجبورند بعد از کمی این در و آن در زدن، آرام بگیرند و خود را با هرچه هست و نیست، تطبیق دهند.

شاید سخت باشد، اما برای دو روز انتخاب سرمربی تیم ملی و حواشی آن را باید از یاد ببریم و تمام تمرکزمان را روی بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا قرار دهیم تا در کنارهم از فوتبال لذت ببریم.

باید فراموش کنیم که علی دایی با آن همه کیا و بیا از فیلتر فوتبال ایران رد نشد، اما مربی کروات سابق صنعت نفت از آن گذشت! باید فراموش کنیم دایی را بدون اینکه خودش در جریان باشد برای هیئت رئیسه فدراسیون هاکی معرفی کردند، اما ساعتی بعد خودش این موضوع را تکذیب کرد.

از خاطر ببریم ویلموتسی که به قول مهدی تاج "ویلموتس بامعرفت" نامیده شد حالا به دنبال گرفتن غرامت میلیون دلاری خود است که حتی شاید تا تعلیق فدراسیون فوتبال ایران نیز پیش برود.

فراموش کنیم فدراسیون فوتبال در اقدامی غیر حرفه‌ای برای جذب امیر قلعه نویی به جای آنکه در گام نخست با باشگاه سپاهان وارد مذاکره شود، با خود امیر قلعه نویی جلسه گذاشت و برای چند روز باشگاه سپاهان را به حاشیه کشاند.

از یاد ببریم قلعه نویی اولویت اول، دوم و سومش سپاهان بود اما بقول مسعود تابش یک "نه" ساده نگفت تا پرونده انتقال قلعه نویی به تیم ملی بسته شود.

امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه- استقلال و شهرخودرو و فردا سه شنبه ۲۲ بهمن ماه- پرسپولیس و سپاهان باید به جنگ با تیم‌های تا دندان مسلح بروند. بیاید همه چیز را برای ساعتی فراموش کنیم و کماکان از تماشای فوتبال لذت ببریم.

کد خبر 409885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.