افتتاح فاز نخست گذرگاه فرهنگی بلوار امام علی(ع) رفسنجان

فاز نخست گذرگاه فرهنگی بلوار امام علی(ع) رفسنجان به مساحت ۱۴ هزار متر و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، محمدعارف پوراسداللهی، معاون فنی و عمرانی شهردار رفسنجان اظهخار کرد: فاز نخست این گذرگاه شامل مسیر پیاده روی و دوچرخه‌سواری است و المان‌های فرهنگی مشاهیر و آمفی‌تئاتر روباز و آبنما نیز در طرح دیده شده است که در فاز بعدی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح سوم بوستان همدلی واقع در خیابان شهید انصاری با مساحت سه هزار متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که در این بوستان ۳۰۰ مترمربع فضای سبز و دو هزار و ۷۰۰ مترمربع کف‌سازی شده و مدت زمان احداث آن شش ماه بوده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار رفسنجان گفت: طرح بازآفرینی خیابان محمدی‌نژاد نیز به مساحت هفت هزار و ۶۵۰ متر مربع و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

پوراسداللهی اظهار کرد: بوستان ولایت واقع در شهرک ولایت نیز با مساحت کل سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد، در این بوستان هم ۵۰۰ مترمربع فضای سبز و سه هزار متر کف‌سازی ایجاد شده است.

وی با اشاره به احداث حاشیه فضای سبز واقع در بلوار هجرت با مساحت دو هزار و ۱۰۰ متر مربع و اعتبار دو میلیارد ریال، تاکید کرد: تالار پذیرایی پالیز با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی و در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع که از سوی شهرداری تامین شده است، به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: ایسنا

کد خبر 409884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.