سرویس‌دهی رایگان اتوبوسرانی اصفهان به راهپیمایان ۲۲ بهمن

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از سرویس‌دهی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس به راهپیمایان ۲۲ بهمن خبر داد.

قدرت افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمام ۷۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به راهپیمایان ۲۲ بهمن سرویس‌دهی می‌کند.

وی تصریح کرد: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از ۷۰۰ دستگاه اتوبوس شهری اصفهان، به صورت دربستی و رایگان در اختیار مساجد، مراکز فرهنگی و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات قرار می‌گیرد و راهپیمایان را به میدان امام خمینی (ره) منتقل می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه سرویس‌دهی ویژه از آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن تا پایان مراسم ادامه داد، خاطرنشان کرد: سایر اتوبوس‌ها در خطوط منتهی به میدان امام (ره) نیز در طول مراسم به راهپیمایان سرویس‌دهی می‌کنند.

افتخاری ادامه داد: اتوبوس‌های ویژه مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در مسیر برگشت نیز به کلیه راهپیمایان جهت عزیمت به مبادی حرکت در همه میادین، تقاطع‌ها و معابر و مبادی قبلی سرویس‌دهی خواهند کرد.

وی با تاکید بر فعال بودن کلیه خطوط و سامانه‌های تندرو در روز ۲۲ بهمن، تصریح کرد: سامانه خط یک اتوبوس‌های تندرو از پل یزدآباد به سمت پایانه باقوشخانه و خط دو تندرو از پایانه آبشار، میدان جمهوری اسلامی و سامانه سه تندرو از پایانه ارغوانیه به سمت پایانه خرم در روز ۲۲ بهمن‌ماه آماده سرویس‌دهی به شهروندان است.

کد خبر 409881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.