فضاهای بلااستفاده شهری در اختیار اشتغال بانوان قزوینی

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر قزوین از افتتاح "بازارچه دائمی دست سازه‌های بانوان شهر" تا پایان شورای پنجم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدیه‌سادات قافله‌باشی در صفحه توئیتر خود پس از افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای بانوان قزوین، اظهار کرد: این چندمین نمایشگاه حمایت از دست‌سازه‌های بانوان قزوین است که با مشارکت دستگاه‌های متعدد در فضاهای تجاری بلااستفاده شهر برگزار می‌شود

وی ادامه داد: بسیاری از بانوان فروشنده تجارب خوبی از کسب و کار اینترنتی دارند و معتقد بودند که بیشتر فروش آن‌ها توسط فضای مجازی صورت می‌گیرد و البته اذعان داشتند داشتن فضای ثابت و دیدن اجناس از نزدیک نظر کاربران بومی و خریداران را تغییر می‌دهد و به فضای اعتماد کمک شایانی می‌کند.

دبیر شورای شهر قزوین اضافه کرد: وجود ٤١ هزار زن سرپرست خانوار که نیمی از آنان در شهر قزوین ساکن هستند، وجود کسب‌های هنری جدید، کسب‌وکارهای خرد و نوین، رقابت با کالاهای وارداتی و… نیاز به حمایت‌های جدی دارد که تنها با نمایشگاه فصلی و موردی ممکن نیست.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در فرصت باقی مانده شورای پنجم با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف "بازارچه دائمی دست سازه‌های بانوان شهر" را افتتاح کنیم.

کد خبر 409876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.