باستانی: احزاب می‌توانند از کاندیدای شاخص مد نظر خود حمایت کنند

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: احزاب می‌توانند از کاندیدای شاخص مد نظر خود در اصفهان حمایت کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

محسن باستانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون انتشار لیست مستقل توسط حزب کارگزاران در تهران، اظهار کرد: تا این لحظه از طرف شعبه اصفهان این حزب چنین بحثی مطرح نشده است.

وی با اشاره به فراخوان‌های منتشر شده توسط برخی احزاب، گفت: این حرکت موازی با سیاست‌های شورای هماهنگی نبوده و برای این انجام شد تا چهره‌های اصلاح طلب غیر شاخص شناسایی شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان ادامه داد: احزاب می‌توانند از کاندیدای شاخص مد نظر خود در اصفهان حمایت کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در مصاحبه‌ای با اشاره به اینکه این حزب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست ۲۰ نفره بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری ارائه خواهد کرد، گفت: البته تا روز ۲۲ بهمن منتظر تأیید صلاحیت‌های احتمالی هستیم و در روز چهارشنبه این لیست را منتشر کرده و از مردم و اصلاح‌طلبان دعوت می‌کنیم به این لیست رأی بدهند.

کد خبر 409867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.