از ایجاد نرده به جای دیوار تا راه اندازی یک خط تراموا در منطقه

شهردار اصفهان در نهمین برنامه ملاقات مردمی خود در قالب پنجاه و هفتمین نشست هم اندیشی «اصفهان فردا»، با معتمدان و شهروندان منطقه چهار اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این دیدار سه ساعته که با پاسخگویی شهردار اصفهان و مدیر منطقه همراه بود، معتمدان محله‌های مختلف منطقه، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، هنرمندان، ورزشکاران حضور داشتند و به بیان دغدغه‌های مردم و مشکلات منطقه ۱۱ پرداختند.

آنچه در ادامه می‌خوانید گزارشی از این ملاقات مردمی همراه با نکات و مسائل بیان شده از سوی معتمدان منطقه چهار است:

توجه به منطقه «بی‌طرف»

«کردآبادی» یکی از معتمدان محله کردآباد به عنوان نخستین معتمد خواستار انجام اقدامات لازم برای برخورداری اهالی کردآباد و سواردز به امکانات حمل و نقلی مناسب از جمله اتوبوس و تاکسی شد و گفت:

در قرن پنجم کتاب «محاسن اصفهان» تألیف شده که در آن درباره کردآباد صحبت شده، همچنین در کتاب «خورشید جی» به تألیف رسول جعفریان سوابقی از کردآباد آمده است؛ سال ۱۳۳۵ کردآباد که اطراف آن را زمین‌های کشاورزی و باغات احاطه کرده بود، به شهر اصفهان الحاق شد. آن زمان شرق کردآباد صحرای سواردز، غرب املاک کاشفی، شمال املاک فاضلی و جنوب املاک صیرفیان‌پور قرار داشت و تنها راه دسترسی اهالی به کمک مالکان به نامی همچون کاشفی، فروغی و ابری با گاوآهن و بیل درست شد که امروزه تحت عنوان «خیابان مهدیه» از آن یاد می‌شود.

شهرداران منطقه چهار از سال ۱۳۳۵ تاکنون توافق‌هایی انجام و شهرک‌های مختلفی را همچون پردیس، جانبازان، فاضلی و باغ غدیر را در اراضی اطراف کردآباد احداث کردند، اما کردآباد به حال خود رها شد.

منطقه‌ای در شمال کردآباد مشهور به «منطقه بی‌طرف» حدفاصل شهر اصفهان و خوراسگان و به روایتی در مرز دو منطقه چهار و ۱۵ قرار دارد و مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

از حدود ۲۱ سال قبل تاکنون به مردم کردآباد و سواردز قول داده شده که امکان دسترسی شهروندان کردآباد به امکانات حمل و نقلی از جمله اتوبوس و تاکسی فراهم می‌شود، اما تاکنون اقدامی در این باره صورت نگرفته است.

امسال اعتباری برای احداث یک خیابان در کردآباد در نظر گرفته شد، اما با توجه به اینکه بیش از نیمی از زمین‌های این محدوده کاربری کشاورزی داشت، به نتیجه نرسید که امیدواریم با درایت و تدبیر شهردار اصفهان برای رفع مشکلات این محله چاره‌اندیشی و برای رفع آنها اهتمام بیشتری صورت گیرد.

رفع کمبود سرانه‌های ورزشی، فضای سبز و آموزشی در پینارت

یکی از معتمدان محله پینارت دغدغه‌های خود را برای این محله اینگونه عنوان کرد:

در محله پینارت قطعه زمینی با وسعت مناسب وجود دارد که می‌توان با جلب رضایت هفت نفر مالک آن، با توجه به کمبود سرانه‌های ورزشی، فضای سبز و آموزشی به کاربری‌های یاد شده تبدیل کرد تا گامی در راستای رفع نیازهای شهروندان ساکن در این محله برداشته شود.

تقدیر از شهردار اصفهان برای حمایت از برگزاری ورزش‌های صبحگاهی

«حسین احدی» به عنوان یکی از پیشکسوتان ورزش همگانی و چهره ماندگار این رشته در منطقه چهار به این جلسه آمده بود تا از شهردار اصفهان و مدیر منطقه به جهت حمایت از برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در شهر قدردانی کند.

از ۳۰ سال پیش تاکنون در باغ غدیر اصفهان با حضور مردم ورزش‌های صبحگاهی را انجام می‌دهم و خوشحالم که امکانات لازم برای انجام ورزش در پارک‌ها و بوستان‌های شهر فراهم شده است

از شهردار اصفهان دعوت می‌کنم برای خود فرصتی جهت انجام ورزش در باغ غدیر فراهم کرده و ورزش کردن را جدی بگیرد.

ابراز خرسندی از تکریم ارباب‌رجوع

«کوروش شاهی» از دیگر معتمدان منطقه چهار با ابراز خرسندی از فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری و احترام کارکنان به شهروندان، چنین گفت:

کارکنان شهرداری منطقه چهار هنگام پاسخگویی به مراجعان با نهایت احترام و ادب رفتار می‌کنند که جای قدردانی دارد.

در منطقه چهار خوشبختانه با توجه به اقدامات خوبی که انجام شده، هیچ مشکلی نداریم، اما از مسئولان شهری می‌خواهیم صبح‌ها به پارک‌ها و بوستان‌های شهر رفته و انجام ورزش همگانی را جدی بگیرند.

لزوم احداث پارکینگ در مجاورت بیمارستان چمران

«حجت الاسلام والمسلمین درّی» از معتمدان منطقه چهار خواستار احداث پارکینگ در اطراف بیمارستان شد و تصریح کرد:

بیمارستان چمران تعداد مراجعان زیادی دارد که به دلیل نبود پارکینگ، خودروهای خود را جلوی در منازل و مسجد مجاور بیمارستان پارک می‌کنند.

احداث پارکینگ برای پارک خودروهای مراجعان به بیمارستان شهید چمران امری بسیار ضروری است که از شهرداری انتظار می‌رود اقدامات لازم در این ارتباط را انجام دهد.

ایجاد نرده به جای دیوار فضاهای شهری

«امین‌پور»، مدیرکل اسبق میراث فرهنگی استان و استاد دانشگاه هنر از نگاه شهرسازی سخن گفت و دیدگاه خود را درباره نحوه بهبود شهر اینگونه مطرح کرد:

انجام اقدامات با هزینه‌های کمتر، نتایج بزرگ‌تری به همراه خواهد داشت؛ زمانی که در گذشته شهردار تهران دستور برداشتن دیوار پارک‌ها را داد، موج خبری ایجاد شد که ناامنی ایجاد می‌شود در حالی که این اقدام باعث امنیت بیشتر شد.

می‌توان با برداشتن دیوار فضاهای شهری همچون بوستان‌ها، باغ‌غدیر، باغ گل‌ها و استفاده از نرده به جای آن، کیفیت منظر شهری را افزایش دهد.

اگر دیوارهای باغ غدیر با توجه به اینکه نام «باغ» دارد، مثل پارک آیینه‌خانه یا شهید رجایی برداشته شود و دیوارهای کوتاه، موانع شفاف یا نرده به جای آن قرار گیرد، بی‌شک با هزینه کم، بازدهی بیشتری برای شهروندان خواهد داشت.

دیوار دانشگاه اصفهان را می‌توان برداشت و فضای دانشگاه را جزو فضای شهری کرد، حتی می‌توان گل‌فروشان سطح شهر را به انجام این کار تشویق کرد تا زیبایی‌های شهر افزایش یابد.

نشانگرهای ایستگاه سنجش آلودگی هوا در میدان احمدآباد همیشه بیانگر وجود آلودگی در این نقطه شهر است، دلیل آن آزادسازی نکردن تعدادی مغازه در ابتدای خیابان احمدآباد است که بار ترافیکی زیادی ایجاد کرده است.

در میدان احمدآباد پمپ بنزین، ایستگاه تاکسی‌های برون شهری و اتوبوس واقع شده که هر کدام گره‌های ترافیکی ایجاد کرده و منشأ آلودگی هوا شده است.

تعریض خیابان ۲۲ بهمن و توجه بیشتر به محله مهرآباد

«کسایی» یکی از اهالی خیابان مهرآباد و از کارآفرینان اصفهان با درخواست از شهرداری برای تعریض خیابان ۲۲ بهمن، گفت:

رفت و آمد در خیابان ۲۲ بهمن به دلیل عرض کم این خیابان و وجود مدارس و ادارات مختلف با مشکلات زیادی رو به رو است، قطعاً باید دید وسیع‌تری در خیابان سازی وجود داشته باشد.

محله مهرآباد محدوده‌ای وسیع دارای دو پارک و فضای سبز است که اخیراً منازل ویلایی آن در حال تبدیل شدن به مجموعه‌های مسکونی بزرگ است و بالطبع جمعیت آن نیز در حال افزایش است که می‌طلبد امکانات شهری آن نیز ارتقا یابد.

وجود ناامنی در یک پارک بین مجموعه‌های مسکونی محله مهرآباد باعث نارضایتی ساکنان شده است؛ در این پارک عده‌ای از مردم سگ‌های خانگی خود را می‌آورند که منجر به سلب آسایش شهروندان شده است.

در مهرآباد مجوزی برای احداث واحدهای تجاری یا اداری صادر نشود تا مردم به دلیل افزایش رفت و آمدها دچار مشکل نشوند.

تسهیل هر چه بیشتر شرایط برای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری

«حسین گیاه‌چی» فعال در زمینه ساختمان با درخواست از شهردار برای تسهیل شرایط برای بلندمرتبه سازی در برخی نقاط منطقه چهار، گفت:

خوشبختانه منطقه چهار به دلیل همجواری با زاینده‌رود در خیابان مشتاق سوم منطقه مستعدی برای سرمایه‌گذاری جهت اجرای پروژه‌های هتل‌سازی، ورزشگاه، کتاب‌خوانی مراکز بیمارستانی است، از این رو انتظار می‌رود شرایط برای سرمایه‌گذاران برای اجرای این پروژه‌ها هموار شود تا شاهد عمران و آبادانی بیشتر منطقه باشیم.

توجه ویژه به منطقه روشن‌دشت

«ملک‌محمد» یکی از فعالان محیط‌زیست و ساکن منطقه روشن‌دشت در خصوص کمبود امکانات حمل و نقلی در روشن‌دشت، چنین گفت:

دارای حق و حقوق شهروندی هستیم، اما امکانات روشن‌دشت بسیار کم است و در این نقطه از شهر از اتوبوس‌ها و تاکسی‌های فرسوده استفاده می‌شود؛ در حالی که اهالی این محله همان عوارضی را به شهرداری پرداخت می‌کنند که شهروندان ساکن در دیگر مناطق می‌پردازند.

روشن‌دشت هیچ‌گونه امکانات مناسب حمل و نقلی ندارد که باید مدیران شهری به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رفع مشکل تردد دانشجویان در مسیر میدان شهدای هسته‌ای

«سعید شریفی»، به نمایندگی از جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان از مدیر منطقه چهار به جهت رفع مشکلات تردد دانشجویان در مسیر منتهی به میدان شهدای هسته‌ای قدردانی کرد و گفت:

در مسیر تردد از مشتاق سوم به سمت میدان شهدای هسته‌ای با توجه به حجم زیاد تردد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اتفاقات زیادی حادث می‌شد که خوشبختانه با تلاش‌ها و اقدامات مدیر منطقه چهار مشکلات مربوطه رفع شده است.

استفاده از نخبگان در تشکیلات فرهنگی شهرداری

«واعظ شهرستانی»، شاعر و مدیر یک مؤسسه فرهنگی و هنری در منطقه چهار نکاتی پیرامون اهمیت اجرای برنامه‌های ادبی و ضرورت استفاده از نخبگان در تشکیلات فرهنگی شهرداری مطرح کرد و گفت:

استفاده از ظرفیت مؤسسات فرهنگی و هنری و حمایت از آنها باید مورد توجه باشد، زیرا با شرایط معیشتی حال حاضر مردم، سبد فرهنگی آنها خالی شده و نمی‌توانند برای مسائل فرهنگی هزینه کنند.

باید با حمایت از مؤسسات فرهنگی و ادبی چراغ این مؤسسه‌ها را روشن نگهداریم.

تاکنون دو جلسه از سلسله نشست‌های نکوداشت بزرگان اصفهان را برگزار کردیم که مورد استقبال قرار گرفته است.

مشارکت نخبگان، شاعران و نویسندگان در تشکیلات فرهنگی شهرداری کم است، در حالی که باید از وجود نخبگان استفاده شود تا شاهد پیشرفت برنامه‌ها و اقدامات باشیم

راه‌اندازی یک خط تراموا در منطقه

«فضل‌الله صلواتی» یکی از چهره‌های ماندگار اصفهان، پژوهشگر و سیاست‌مدار، نویسنده، از پیشگامان بزرگ انقلاب و روزنامه نگار برجسته در جلسه دیدار با شهردار اصفهان حاضر شد تا درخواست خود مبنی بر راه‌اندازی یک خط تراموا در منطقه چهار را مطرح کند.

در شرایط فعلی که در کشور گرانی‌ها طاقت فرسا شده در منطقه چهار خوشبختانه مشکلات زیادی وجود ندارد، البته فقر در جامعه کمرشکن شده و شهرداری نیز برای انجام امور مردم با مشکلاتی مواجه است که معتمدان می‌توانند مدیران شهرداری را برای افزایش فعالیت بهینه راهنمایی کنند.

تلاش‌های شهردار اصفهان برای احداث خط دو متروی اصفهان (حدفاصل شرق تا غرب) قابل تقدیر است زیرا بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر برطرف خواهد شد.

با توجه به قرار گرفتن میدان میوه و تره‌بار، میدان گل و گیاه و نمایشگاه بزرگ اصفهان در شرق اصفهان، اگر یک خط تراموا در منطقه راه‌اندازی شود تا مناطق کویری بتوانند از آن استفاده کنند گام خوبی برای تسهیل در رفت و آمد مردم برداشته می‌شود.

حجم زیاد ترافیک در معابر شهر را نمی‌توان کاست و هر چه شهرداری اقدام به احداث خیابان یا پارکینگ کند بازهم تأثیر چندانی نخواهد داشت، تنها راه‌اندازی مترو، تراموا و سایر اقدامات زیرساختی گام مهمی در این زمینه است.

باید مشکل مربوط به احداث ادامه خیابان باغ غدیر برطرف و این خیابان احداث شود، همچنین یک پیچ خطرناک بعد از بیمارستان چمران قرار دارد که باید اصلاح و به فارابی متصل شود.

ابتدای محله روشن دشت یک کوچه باریک قرار دارد که نبش آن نیز میوه فروشان فعالیت می‌کنند که برای رفت و آمد شهروندان ایجاد مشکل کرده و باید رفع این معضل مورد توجه قرار گیرد؛ گلوگاه‌ها را باز کنید تا مشکلات رفع شود.

عوارض نباید تصاعدی در نظر گرفته شود، مهلت مناسب برای پرداخت قبوض عوارض در نظر بگیرید تا مردم تحت فشار قرار نگیرند.

آزادسازی‌ها کمر شهرداری را خم می‌کند، از این رو باید شهروندان همکاری لازم را با شهرداری برای اجرای پروژه‌های عمرانی داشته باشند.

حمایت شهرداری از مساجد منطقه قابل تقدیر است

«حجت الاسلام و المسلمین ایزدپناه» رئیس ائمه جماعات منطقه چهار با قدردانی از توجه ویژه شهرداری منطقه به مساجد گفت:

تاکنون شهرداران منطقه چهار یار مساجد و کمک حال مردم بوده‌اند که از این بابت بسیار خرسندیم.

در منطقه چهار تعداد ۷۰ مسجد وجود دارد و برنامه‌های خوبی در آنها برای مردم برگزار می‌شود.

با تلاش معاون فرهنگی منطقه چهار برنامه «طرح سلامت» به خوبی در منطقه اجرا و همچنین برنامه‌ای در ارتباط با امور بهداشتی برگزار شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

ساخت و ساز بدون محدودیت ارتفاع در اراضی بکر منطقه

«مهرداد جان‌پناه»، از فعالان حوزه ساخت و ساز درخواست خود در ارتباط با تسهیل شرایط ساخت و ساز را اینگونه مطرح کرد:

با توجه به اینکه ۶۵ درصد اراضی اضافه شده به این منطقه زمین‌های بکر است، با تسهیل در شرایط ساخت و ساز می‌توان همچون منطقه شهید کشوری ساخت و ساز بدون محدودیت ارتفاع انجام داد؛ از این رو انتظار می‌رود شهرداری همکاری و همراهی لازم با فعالان صنعت ساختمان را داشته باشد.

خیابان بازارچه تعیین تکلیف شود

«حجت الاسلام خاقانی»، امام جماعت مسجد علی‌بن ابیطالب (ع) پل شهرستان تعیین تکلیف خیابان بازارچه را یکی از خواسته‌های اهالی محله شهرستان عنوان کرد و گفت:

تعیین تکلیف خیابان بازارچه و توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و ورزشی محله شهرستان خواسته اهالی این نقطه از شهر است.

اخیراً برنامه «دیروز، امروز، فردا» در این منطقه اجرا شد و سنت‌های محله‌ها را به تصویر کشید؛ این برنامه مورد استقبال شهروندان منطقه قرار گرفت که به جهت برگزاری آن از شهرداری منطقه قدردانی می‌کنیم.

باید شهرداری منطقه در خصوص مسائل فرهنگی محله‌ها اقدامات بیشتری انجام دهد، البته برنامه‌های معاونت فرهنگی شهرداری «مسجد محوری» است که جای تقدیر دارد.

جای بازار آزاد صنایع دستی در استان خالی است

«رسول یاحی»، معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری اصفهان دیگر معتمد حاضر در این دیدار بود که از شهردار اصفهان خواست با توجه به شرایط استان و کشور افزایش نشاط اجتماعی و تقویت سمن‌ها و NGO ها را در دستور کار خود قرار دهد و در ادامه پیشنهاداتی را مطرح کرد:

دو پیشنهاد برای افزایش نشاط اجتماعی و تقویت سمن‌ها این است که در باغ غدیر فضایی به عنوان «گذر هنرمندان» یا «گذر رسانه‌ها» در نظر گرفته شود و برای باغ غدیر مسئول مشخص با اختیارات کافی منصوب شود تا بتواند از ظرفیت هنرمندان و مراکز آموزشی استفاده کند.

شهر اصفهان پایتخت صنایع دستی است، اما جای بازار آزاد صنایع دستی در این استان خالی است، با توجه به جابه جایی نمایشگاه می‌توان فضایی را به منطقه آزاد صنایع دستی اختصاص داده شود تا هنرمندان آثار فاخر خود را در این محل به فروش برسانند و سیستم گمرک و صرافی مستقر شود تا اقدامات لازم برای تبادل صنایع دستی انجام شود.

امکانات تردد و فضای سبز بیشتری برای ساکنان شاهزید فراهم شود

«سردار سید احمد موسوی» از پیشگامان دفاع مقدس و مدیرکل اسبق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در خصوص محله شاهزید و اختصاص امکانات شهری گفت:

در محله شاهزید بیش از ۸۰ نفر از فرماندهان لشکر امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس حضور دارند و در آن منطقه ۵۰ درصد ساختمان‌ها به نوعی نوسازی شده است، اما محدوده منطقه کمتر رشد شهری پیدا کرده است.

با تلاش و همت شهرداری، مسجدی در شاهزید بنا شده که به لحاظ فرهنگی در آن فعالیت‌های خوبی انجام می‌شود که جای قدردانی از مدیران شهری را دارد.

افرادی که برای نظام تلاش کردند، توقع خاصی ندارند و تنها خواسته آنها در محله شاهزید این است که امکانات تردد و فضای سبز بیشتری برای ساکنان فراهم شود.

ارائه یک پیشنهاد برای سرزنده‌سازی باغ غدیر

«مردی‌ها» از جوانان خلاق منطقه با ارائه یک پیشنهاد برای سرزنده‌سازی باغ غدیر و ارتقا کیفیت فعالیت‌های فرهنگی آن تصریح کرد:

در بخش‌های فرهنگی، رفاهی و روان‌شناسی جامعه در قالب گروه‌های کتابخوانی، تربیتی و ورزشی اقداماتی را انجام داده‌ایم و در جمع‌بندی مسائل به این نتیجه رسیدیم اقدامات باید به صورت جمعی انجام شود.

طرحی به شهرداری ارائه کردیم تا برای سرزنده‌سازی باغ غدیر و ارتقا کیفیت فعالیت‌های فرهنگی این مجموعه از طریق ایجاد فضاهای جدید در بخش‌های کم فعالیت باغ غدیر اقدام شود که درخواست مطالعه و اجرای این طرح را داریم.

استفاده از پیشکسوتان ورزشی در شهرداری مناطق

«ظفریان»، دبیر انجمن پیشکسوتان ورزش استان اصفهان و از ساکنان خیابان مبارزان با قدردانی از شهردار اصفهان برای خدمات و کمک‌هایی که به این انجمن شده است، با ارائه پیشنهادی گفت:

در اصفهان ۵۲ رشته ورزشی وجود دارد که باید از وجود پیشکسوتان ورزشی با تجربه‌ها و اندوخته‌های بسیار در شهرداری مناطق استفاده شود و امکانات موجود برای ارتقا ورزش مورد استفاده قرار گیرد.

محلی در باغ غدیر به عنوان انجمن پیشکسوتان ورزش استان اصفهان دایر شده و در این انجمن خدمات خوبی به پیشکسوتان ورزش ارائه شده است.

ورزش عامل مهمی در تأمین سلامتی جامعه است، اگر در هر جامعه‌ای به ورزش توجه شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

اختصاص دو دستگاه اتوبوس برای روشن شهر

«نظام» از بانوان فعال فرهنگی روشن شهر، زاینده رود و بلوار بهار درخواست اختصاص دو دستگاه اتوبوس برای روشن شهر را مطرح کرد و گفت:

شهرداری دو دستگاه اتوبوس برای روشن‌شهر در نظر بگیرد تا تردد شهروندان ساکن در محله‌های روشن شهر، زاینده رود و بلوار بهار برای رفت و آمد با مشکل رو به رو نباشند.

انجام اقدامات خوب عمرانی و آبادانی در منطقه

«علیرضا پرهام»، شهردار اسبق منطقه چهار از اقدامات شهرداری و استفاده از نظرات شهروندان قدردانی کرد و گفت:

شهرداری منطقه چهار اقدامات خوبی برای عمران و آبادانی منطقه انجام داده که باید به جهت انجام این خدمات قدردانی شود.

حمایت شهرداری از هنرمندان موسیقی

استاد «علی اصغر شاهزیدی» از پیشکسوتان و استاد آواز مشکلات هنرمندان موسیقی را اینگونه عنوان کرد:

در حال حاضر آموزشگاه‌های موسیقی شهر اصفهان در محل‌های استیجاری است و شهرداری از آنها خواسته تا کاربری محل فعالیت خود را تجاری کنند در حالی که مالک محل نیست و نمی‌توانند اقدامی در این راستا انجام دهند.

انتظار می‌رود شهرداری از هنرمندان موسیقی حمایت کند، همچنین برای تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان تلاش شود.

نمره قابل قبول تیم فرهنگی شهرداری

«قائمی» یکی دیگر از معتمدان منطقه چهار با اشاره به آوازه شهر اصفهان در جهان گفت:

واژه‌های مختلفی همچون زیست پذیری برای شهر اصفهان مطرح می‌شود که به افزایش مهاجرت‌ها می‌انجامد، بنابراین لازم است در انتخاب واژه‌ها آرمانی عمل نشود.

اصفهان الگوی تمام شهرهای ایران است، به طوری که تمام شخصیت‌های سیاسی پس از سفر به ایران، حتماً از اصفهان نیز دیدن می‌کنند زیرا اصفهان یک جهان شهر تاریخی است و جایگاه بالایی دارد و البته امیدواریم با نمره قابل قبولی تیم فرهنگی شهرداری به اهداف خود برسد.

ایجاد اتاق مشاوره در شهرداری

«سید مرتضی صدر ارحامی» از معتمدان محله رکن‌الدوله شرقی با ارائه پیشنهادی به شهردار اصفهان گفت:

در شهرداری اتاقی برای ارائه مشاوره به شهروندان در نظر گرفته شود تا شهروندان هنگام مراجعه سردرگم نباشند و مسیر کوتاه برای انجام امور خود را بیابند.

دیدار با معتمدان محلی و شهروندان مناطق ابتکاری بسیار خوب از سوی شهرداری اصفهان بوده که باید به جهت برگزاری این جلسات از شهردار اصفهان قدردانی کرد.

کد خبر 409866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.