جزئیات محدودیت ترافیکی در روز ۲۲ بهمن

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: محدودیت و ممنوعیت تردد در مسیرهای راهپیمایی از نخستین ساعات بامداد روز سه شنبه-۲۲ بهمن- اعمال می‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اعمال محدودیت ترافیک در ساعات اولیه بامداد روز سه شنبه- ۲۲ بهمن ماه- اظهار کرد: امشب هشت مسیر منتهی به میدان امام (ره) توسط پلیس راهنمایی و رانندگی پاکسازی می‌شود و از نخستین ساعات بامداد فردا توقف وسایل نقلیه در خیابان‌های حافظ، سپه، استانداری و نشاط ممنوع است و در صورت مشاهده پارک وسایل نقلیه در این خیابان‌ها، خودرو با جرثقیل به خیابان‌های پیرامون و پارکینگ‌های مجاز منتقل می‌شود.

وی افزود: ممنوعیت تردد وسایل نقلیه موتوری و خودروها از ساعت ۶ صبح فردا تردد در خیابان‌های استانداری، نشاط، سپه، حافظ و همچنین ورودی‌های به این خیابان‌ها از میدان امام حسین (ع)، میدان امام علی (ع)، هشت بهشت- نشاط و چهارراه فلسطین اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه برای بازگشت شرکت کنندگان در راهپیمایی اتوبوس در نظر گرفته شده است، ادامه داد: محل پارک این اتوبوس‌ها در خیابان‌های میرداماد، باغ گلدسته و نشاط است.

وی تاکید کرد: تردد و توقف وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در طول مسیر راهپیمایی به دلیل مسائل امنیتی و ترافیکی ممنوع است از این رو برای پارک موتورها نیز پارکینگ‌های کرمانی، حکیم و جنب بانک ملی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ محمدی از مردم درخواست کرد ضمن حضور پررنگ و پر نشاط در مراسم روز ۲۲ بهمن با پلیس راهنمایی و رانندگی نیز همکاری کرده و با وسیله نقلیه شخصی تا بعد از مراسم راهپیمایی در محدوده‌های اعلام شده تردد نداشته باشند.

کد خبر 409860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.