۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
جشنواره‌ای برای ساختن کتاب

رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره کتاب ساز ویژه مدارس سطح شهر برگزار شده که در آن دانش آموزان یک کتاب را با موضوع دهه فجر طراحی و می‌سازند.

نفیسه گل شیرازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مخاطبین برنامه کتاب ساز دانش آموزان مقطع دوره اول و دوره دوم دبستان هستند و در حال حاضر همراه این طرح شده‌اند.

وی ادامه داد: در طرح کتاب ساز یک فرمت دفتر گونه ۲۰ الی ۳۰ صفحه‌ای با همکاری ستاد امور تفریحی و منطقه یک و سه و ۱۰ طراحی شد و در این دفتر دانش آموزان باید با موضوع دهه فجر با امکاناتی که در اختیار دارند با محور طنز، تخیلی، شعر، داستانی و علمی یک کتاب طراحی و بسازند.

رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طراحی روی جلد هم به عهده خود دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: تا به امروز استقبال خوبی از این طرح شده است.

گل شیرازی با اشاره به نحوه برگزاری این طرح گفت: این طرح همراه با مربی داخل مدارس برگزار می‌شود و کتاب‌ها پس از نگارش در اختیار خود دانش آموزان قرار می‌گیرد و دراینده نمایشگاهی از این کتاب‌ها برپا خواهد شد.

کد خبر 409846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.