نیروگاه بوشهر به تعهدات خود عمل نکرده است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در دوره‌های اول شورای شهر و با پیگیری‌های استاندار وقت، قرار بود نیروگاه بوشهر در محلات جنوبی شهر که در اطراف نیروگاه است، پارک و فضای سبز ایجاد کند اما این امر تاکنون محقق نشده است.

روح‌الله نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار در رابطه با تعامل نیروگاه اتمی بوشهر با شهرداری این شهر با تاکید بر اینکه نیروگاه هیچ عوارض یا کمکی به شهرداری پرداخت نمی‌کند، اظهار کرد: در سال‌های قبل نیروگاه همچنین متعهد شده بود که در بوشهر مدرسه ایجاد کند، حتی زمین آن هم توسط آموزش و پرورش در اختیارشان قرار گرفت اما پس از ایجاد این مدرسه، ادعا کردند که می‌خواهند از مدرسه به‌طور خصوصی بهره‌برداری کنند.

وی افزود: این مدرسه قرار بود پس از احداث در اختیار عموم قرار گیرد اما الآن می‌گویند فقط فرزندان کارکنان نیروگاه و افرادی که می‌خواهند خصوصی ثبت‌نام کنند می‌توانند از مدرسه استفاده کنند؛ چند مرتبه نسبت به شهریه‌هایی که گرفته می‌شد اعتراض کردیم که گرفتن شهریه‌های بالا را متوقف کردند اما با این حال به‌طور کامل به یک مدرسه خصوصی تبدیل شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: با پیگیری‌هایی که در حوزه استخدام نیروگاه انجام شد، اتفاقات خوبی افتاده و مدیرعامل جدید که یک فرد بومی است اولویت را با افراد بومی گذاشته است.

وی تصریح کرد: در دوره‌های اول شورای شهر و با پیگیری‌های استاندار وقت نیز قرار بود نیروگاه بوشهر در محلات جنوبی شهر که در اطراف نیروگاه است، پارک و فضای سبز ایجاد کند اما این امر تاکنون محقق نشده است.

نصرتی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نیز با اشاره به اینکه با جایی که امکان داشته بودجه مورد نیاز این تیم تأمین شده، خاطرنشان کرد: با حمایت‌هایی که شد مشکلی از لحاظ مالی وجود ندارد و در نیم فصل چهار بازیکن داخلی توسط باشگاه گرفته شده و سه بازیکن خارجی نیز در آستانه پیوستن به تیم هستند.

وی درباره برخی گفته‌ها درباره دخالت شورای شهر در امور این باشگاه نیز گفت: تاکنون در امور باشگاه هیچ دخالتی از سوی هیچ‌کدام یک از اعضا وجود نداشته و نه در انتخاب مربی نه در گرفتن بازیکن شورای شهر اجازه ورود به این مسائل را به خود نداده است.

کد خبر 409843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.