۵۰۰ هزار واحد مسکن‌ مهر تا سال ۹۹ تکمیل خواهد شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: متهد شده ایم ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال ۹۹ تکمیل کنیم و به مردم تحویل دهیم؛ البته به استثنا واحدهایی‌که از کنترل ما خارج و دارای پرونده‌های قضائی و مشکلات حقوقی باشد که عمده آن‌ها نیز مربوط به بخش تعاونی‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسلامی با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"افتتاح ۱۰ هزار و ۷۹ واحد مسکن‌مهر در فازهای مختلف شهر جدید پردیس

در روزهای گذشته افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.

لحظه خانه‌دار شدن برای خانواده‌ها شیرین است و یکی از عمل‌های صالح در این دنیا قطعاً خانه‌دار کردن مردم است؛ ما نیز تکلیف قانونی داریم که در این حوزه اقدامات مؤثر انجام دهیم و دغدغه خانه‌دار شدن مردم را از بین ببریم.

اگرچه سخت و باورنکردنی بود که در این شرایط دشوار اقتصادی بتوانیم چرخ مسکن را به حرکت در آوریم ولی با لطف الهی، همکاری و مشارکت مردم و تلاش همکاران، شرکت‌ها، گروه‌ها، واحدها و بخش‌های مختلف، فعالیت ارزنده‌ای انجام شد.

تعهد کرده‌ایم که تا پایان سال ۹۹ تعداد ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کنیم و به مردم تحویل دهیم؛ البته به استثنا واحدهایی‌که از کنترل ما خارج و دارای پرونده‌های قضائی و مشکلات حقوقی هستند که عمده آن‌ها نیز مربوط به بخش تعاونی‌ها است؛ این اتفاق افتاده است و روزهای گذشته اختتامیه مسکن مهر در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد و پرونده‌های مسکن مهر یکی پس از دیگری در استان‌های مختلف بسته می‌شود.

باید خانه‌ها، شهرک‌ها و شهرها را برای زندگی مردم آماده کنیم و این‌گونه نباشد که بخواهیم خانه‌ای بسازیم که فقط به‌عنوان خوابگاه مورد استفاده قرار گیرد. البته این تفکر هزینه و بار سنگینی به‌دنبال دارد و مستلزم مشارکت، همکاری و ایفای نقش مردم و همه دستگاه‌ها است. وزارت راه و شهرسازی نیز اکنون بسیار فراتر از مسئولیت‌های خود به این پروژه‌ها ورود پیدا کرده است و کارهای روبنایی و زیربنایی را انجام می‌دهد؛ این سرمایه‌گذاری‌ها هزینه‌بر است و در این شرایط دشوار نیازمند مشارکت و همکاری هستیم تا در شهرها و مکان‌هایی مانند پردیس که مسکن انبوه تولید می‌کنیم، بتوانیم همه زیربناها و روبناهای زندگی مردم را با بهترین کیفیت فراهم کنیم. این موضوع قول ما و تکلیفی است که شرکت عمران پردیس برعهده دارد.

از ابتدای حضورم در وزارت راه و شهرسازی به طرق مختلف در جریان مسائل و مشکلات اهالی و متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس قرار گرفته‌ام.

در سفر اخیر هم به مراسم رسمی افتتاحیه بسنده نکردم و بدون هیچ خبر قبلی از فاز ۱۱ به فاز هشت رفتم تا محله‌ها و ساختمان‌ها و زندگی مردم را از نزدیک ببینم‌. این روند ادامه خواهد داشت. ما حداکثر توان و امکاناتمان را برای تسریع در تحویل و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان محترم فازهای مختلف پردیس به کار خواهیم بست."

کد خبر 409842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.