۲۲ بهمن با فیلم‌های سینمایی تلویزیون همراه شوید

در جشن بزرگ انقلاب، شبکه‌های سیما فیلم‌هایی با حال و هوای انقلابی آماده کرده و پخش می‌کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «عملیات سری»، «آنچه گذشت»، «چراغ های ناتمام»، «ایستاده در غبار»، «دست های کوچک قلب‌های بزرگ»، «ترم زمستانی»، «فصل آخر»، «توماس و دوستان دنیای بزرگ، ماجراجویی‌های بزرگ»، «نبرد خلیج فارس ۲»، «پزشک آفریقایی»، «شکار» به کارگردانی «مجید جوانمرد»، «باج»، «من غول پیکرها را کشتم»، «ریشه‌ها نسل بعدی ۳»، «یک گزارش واقعی» و «مارسی» سه شنبه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «عملیات سری» به کارگردانی «محمدرضا ورزی»، سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در ماه‌های پایانی عمر رژیم طاغوتی شاه در ایران، مردم به خیابان‌ها می‌ریزند تا مخالفت خود را با حکومت شاهنشاهی ابراز کنند. دولت آمریکا شخصی به نام «سرهنگ هایزر» را به ایران می‌فرستد تا یک عملیات سری در ایران انجام دهد. «هایزر» با پشتیبانی سالیوان که سفیر وقت آمریکا در تهران است به صورت مخفیانه وارد ایران می‌شود. همزمان «شاه» هم «بختیار» را به عنوان نخست وزیر انتخاب می‌کند. «هایزر» با سران ارتش ملاقات کرده و آنها به پشتیبانی از دولت «بختیار» تهییج می‌کند. از طرفی «سالیوان» هم مکرراً نزد شاه رفته و او را به خروج از ایران تشویق می‌کند. «شاه» به بهانه درمان بیماری از ایران خارج می‌شود و «بختیار» هم با سران ارتش سر ناسازگاری می‌گذارد و...

«حسین نورعلی»، «امیریل ارجمند»، «سعید نیکپور» و «مهراوه شریفی نیا» در فیلم تلویزیونی «عملیات سری» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «آنچه گذشت» به کارگردانی «رضا بهشتی»، سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

قصه این فیلم درباره «محمود غلامی» مردی عائله‌مند است که روزگار خود را به کار بنایی می‌گذراند. بر اثر پیش آمدی، نادانسته وارد فعالیتی انقلابی می‌شود و توسط ساواک دستگیر می‌شود. مأمور ساواک که متوجه سادگی و زودباوری محمود شده تصمیم می‌گیرد از «محمود» به عنوان عنصری نفوذی برای تخریب گروهی انقلابی و دستگیری چند نفر از کسبه و روحانیونی که در فعالیت‌های انقلابی شرکت دارند استفاده کند. اما…

«محمود پاک نیت»، «بهرام ابراهیمی»، «هادی دیباجی» و «طاهره علوی» در تله فیلم «آنچه گذشت» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» به کارگردانی «مصطفی سلطانی»، سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۲۴ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم درباره نویسنده‌ای پایبند به باورهای اعتقادی است که به دنبال مضمونی مرتبط با باورهایش می‌گردد.

«مجید صالحی»، «شقایق فراهانی»، «حسین مهری»، «الهام نامی»، «حسین ملکی» و «داریوش ارجمند» در فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی «محمد حسین مهدویان»، سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: «احمد متوسلیان» که دوران نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده و اکنون بزرگ‌تر شده، فرمانده لشکری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند. اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دورتر از مرزهای ایران رقم می‌خورد.

«هادی حجازی‌فر»، «امیرحسین هاشمی»، «سوده ازقندی»، «فرهاد فداکار» و «عماد محمدی» در فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی «دست های کوچک قلب‌های بزرگ» به کارگردانی «میترا عبدی و علی صمیمی راد»، سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن مربوط به حمله ناو وینسنت به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران است که همراهان این ناو تحت سرپرستی شیطان قرار دارند و با ترفندهای مختلف در صدد آسیب رساندن به بچه‌های نقاط مختلف دنیا می‌باشند اما…

فیلم تلویزیونی «ترم زمستانی» به کارگردانی «رضا بهشتی»، سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

این فیلم داستان جوانی دانشجو در سال‌های پیش از انقلاب را روایت می‌کند که پس از مدتی سکونت در خارج از کشور به ایران باز می‌گردد. او به دنبال دوست صمیمی و قدیمی‌اش می‌گردد؛ اما متوجه می‌شود که تمام آثار وجودی دوستش را پاک کرده‌اند. جوان دانشجو که کنجکاو شده به جست و جوی خود ادامه می‌دهد و....

«هومن سیدی»، «حمید مظفری»، «فریبا متخصص» و «رسول نجفیان» در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «فصل آخر» به کارگردانی «اسماعیل فلاح پور»، سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

داستان «فصل آخر» در زمان حال می‌گذرد و فلاش‌بکی به دوران گذشته و سال ۵۶ دارد. این تله‌فیلم داستان دختری را روایت می‌کند که یکی از کتاب‌های پدرش را که نویسنده بوده است مطالعه می‌کند و با حقایقی تکان‌دهنده مواجه می‌شود. اتفاقات این داستان در دوران معاصر می‌گذرد و مطالب کتاب، شخصیت‌های داستان را در فضای سال ۵۶ قرار می‌دهد. دختر نویسنده کتاب که داستان نوشته شده پدر را می‌خواند، به دنبال مادرش می‌گردد که قبل از انقلاب دچار حادثه شده است و همدیگر را گم کرده‌اند. او با خواندن کتاب و پیدا کردن شخصیت‌های داستان...

«هوشنگ توکلی»، «فقیهه سلطانی»، «فرحناز منافی‌ظاهر» و «پرویز شفیع‌زاده» در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه کودک

فیلم سینمایی «توماس و دوستان دنیای بزرگ، ماجراجویی‌های بزرگ» به کارگردانی «دیوید استوتن»، سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: «توماس»، برای تحقق رویاهایش سودور را ترک می‌کند. ین سفر ماجراجویانه توماس را مجبور به عبور از صحراها، جنگل‌ها و کوهستان‌های خطرناک می‌کند که..

شبکه امید

انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس ۲» به کارگردانی «فرهاد عظیما»، سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

داستان اصلی این انیمیشن از جایی شروع می‌شود که یکی از نیروگاههای برق هسته ایران توسط موشک آمریکایی مورد هدف قرار می‌گیرد و جنگ سنگینی بین نیروهای آمریکایی و نیروهای ایرانی در خلیج فارس رخ می‌دهد. نبرد در دریا بین ناوهای ایرانی و آمریکایی شدت پیدا می‌کند. یکی از کشتی‌های ایران با ناوگان تا دندان مسلح آمریکایی مواجه می‌شود، فرمانده کشتی ایرانی که شباهت زیادی به «حاج قاسم سلیمانی» دارد، تعداد رزم ناوهای آمریکایی را بسیار بیشتر می بیند، متوجه می‌شود که....

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پزشک آفریقایی»، «شکار» به کارگردانی «مجید جوانمرد»، «باج»، «من غول پیکرها را کشتم»، «ریشه ها نسل بعدی ۳»، «یک گزارش واقعی» به کارگردانی «داریوش فرهنگ» و «مارسی»، سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

کد خبر 409841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.