فوتبال آسیا، نبرد با AFC/ ایران به قلب آسیا زد

حساسیت، جذابیت و حالا سیاست با تپش دوباره قلب لیگ قهرمان آغاز می‌شود و امروز و فردا تکلیف هفته اول فصل جدید لیگ قهرمانان برای چهار نماینده ایرانی روشن می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "ایران به قلب آسیا زد" در عنوان اول خود به مصاف تیم‌های ایرانی در فصل جدید لیگ قهرمانان پرداخت، فصلی که با بازی‌های شهرخودرو ایران و استقلال ایران مقابل الهلال و الشرطه آغاز می‌شود.

"گل" با عنوان "پلیس بازی" از مصاف استقلال مقابل الشرطه عراق نوشت، جدالی که می‌تواند یک آغاز خوب و قدرتمندانه را برای استقلال در دور گروهی بسازد و خط و نشانی قاطع برای رقبا باشد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فوتبال با آسیا نبرد با AFC" به شروع فصل جدید لیگ قهرمانان پرداخت، فصلی که حواشی قبل از شروع آن فصل جدید لیگ قهرمانان را به یکی از حساس‌ترین فصول لیگ قهرمانان از لحاظ فنی و سیاسی برای ایران و AFC است.

"هدف" با عنوان "بچه مشهد یا دور از ترس" به اولین مصاف تاریخ یک تیم مشهدی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، آغازی که یکی از سخت‌ترین مصاف ایرانی‌ها در این فصل لیگ قهرمانان نیز به شمار می‌رود و مطمئناً الهلال روز سختی را برای شهر خودرو رقم خواهد زد.

"ایران ورزشی" با عنوان "جنگ ستارگان" به شروع فصل جدید لیگ قهرمانان پرداخت و حضور ستاره‌هایی مثل ماریو مانژوکیچ، هالک، اینیستا و پائولینیو را عامل جذابیت لیگ قهرمانان آسیا دانست.

"پیروزی" با عنوان "بازی بزرگان" به جنگ صدرنشینان لیگ‌های ایران و قطر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، مصافی که یادآور فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان و مرحله یک چهارم نهایی آن سال است که پرسپولیس موفق شد در ورزشگاه آزادی الدحیل را با سه گل شکست دهد و به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان قدم بردارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "مأموریت بزرگ ارتش زرد مقابل امارتی‌ها" به اولین مصاف سپاهان در فصل جدید لیگ قهرمان مقابل العین پرداخت، آغازی نفس گیر و جذاب که می‌تواند نوید عصر جدید سپاهان را در لیگ قهرمانان آسیا بدهد.

کد خبر 409825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.