افزایش نرخ تسهیلات طرح‌های باز آفرینی شهری

در این بسته خبری از ثبت ۲۹ اثر شهرداری تهران در دهمین دوره مجمع جهانی شهری تا بهره برداری از ۱۸ طرح‌ عمرانی در شیراز و آموزش‌ مسائل زیست محیطی در ۲۰۰ مدرسه مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آمادگی ۴۰ خودرو شهرداری انزلی برای مقابله با شرایط بحرانی

حسن پورقربان، شهردار بندرانزلی از آماده سازی و تجهیز حدود ۴۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین شهرداری برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارش برف سنگین در این منطقه خبر داد.

۲۲ طرح عمران شهری در دستورکار شهرداری کرمان

سید مهران عالم‌زاده، شهردار کرمان از ۲۲ طرح عمرانی شهری در دست اجرا در کرمان خبر داد و گفت: پل شهید بادپا، یکی از این طرح‌ها است که ۲۹ بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

سرویس‌های بهداشتی شمال شرق تهران بازسازی می‌شود

میکائیل علی پور، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران از احداث و بازسازی سرویس‌های بهداشتی خبر داد و گفت: تا قبل از پایان سال جاری ضمن احداث ۱۸ چشمه سرویس بهداشتی، بازسازی سایر سرویس‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

هشدار به شهروندان مهابادی در پی شرایط نامساعد جوی

رحمان احمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد نسبت به احتمال وقوع حوادث سقوط و شکستن درختان بر اثر شرایط جوی نامساعد هشدار داد.

بهره برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری شیراز

۱۸ طرح عمرانی شهرداری منطقه سه شیراز با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال، افتتاح شد.

افزایش نرخ تسهیلات بانکی در طرح‌های باز آفرینی شهری

محمد آئینی، عضو هیأت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان مرکزی، گفت: در برنامه اقدام ملی ۱۳۰ هزار واحد به بازآفرینی شهری اختصاص یافته که ۱۰۰ هزار واحد از این تعداد توسط مردم، سازندگان، انبوه‌سازان و توسعه‌گران با حمایت‌های دولت و شهرداری‌ها و مابقی بر روی اراضی دولتی در محدوده محلات هدف بازآفرینی شهری، ساخته می‌شوند.

لزوم آموزش فرهنگ ایمنی به کودکان

مهدی صادق زاده، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون برلزوم آموزش فرهنگ ایمنی به کودکان تاکید کرد.

ثبت ۲۹ اثر شهرداری تهران در دهمین دوره مجمع جهانی شهری

محمد حسین بوچانی، رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرتهران از ثبت ۲۹ اثر در قالب رویداد جانبی، آموزشی و شبکه سازی با محوریت این مرکز و هماهنگی با مرکز ارتباطات و امور بین الملل و همکاری بخش‌های شهرداری تهران در دهمین دوره مجمع جهانی شهری خبر داد.

آموزش‌های محیط زیستی در ۲۰۰ مدرسه مشهد

محمد پذیرا، رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر ۲۰ مدرسه در سطح مشهد تحت آموزش‌های محیط زیستی قرار گرفتند که این میزان آموزش در طول سال به دویست مدرسه افزایش پیدا می‌کند.

راهکار تازه برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: اجرای ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، کمکی به نوسازی ناوگان تاکسیرانی است و همه تلاش‌ها در وزارت کشور و اتحادیه تاکسیرانی این است که از ظرفیت‌های آن استفاده کنیم.

کد خبر 409815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.