سقوط سپاهان و پیکان / صعود سایپا و کاله

دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال درحالی پیگیری شد که سپاهانی‌ها با شکست در آمل یک پله سقوط در جدول رده بندی را تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال آقایان امروز –یکشنبه ۲۰ بهمن ماه- با شش دیدار در شهرهای آمل، مریوان، ورامین، تهران، اراک و گنبد پیگیری شد.

* تیم والیبال کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل میزبان تیم والیبال فولاد سپاهان اصفهان بود؛ سبزپوشان کاله مازندران توانستند انتقام دور رفت را بگیرند و در یک جدال نفس گیر شاگردان محمدی راد را با نتیجه سه بر دو شکست دهند.

بیشتر بخوانید:

سپاهان مغلوب هواداران کاله

* تیم والیبال راه‌یاب ملل در سالن زاگرس مریوان میزبان خاتم اردکان بود؛ نماینده مریوان در این دیدار خانگی با نتیجه سر بر یک مغلوب تیم والیبال خاتم اردکان شد تا نماینده اردکان به دومین برد خود در این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

* تیم والیبال شهرداری ورامین صدرنشین لیگ برتر در سالن شهید گل عباسی ورامین میزبان پیکان تهران بود که در سه ست متوالی تیم پیکان تهران را درهم شکست تا برنده کماکان در صدر جدول باقی بماند.

* تیم والیبال سایپا تهران در خانه والیبال تهران میزبان تیم والیبال شهرداری ارومیه بود؛ این جدال حساس با نتیجه سه بر دو به نفع نارنجی پوشان سایپا به اتمام رسید.

* تیم والیبال شهروند اراک میزبان تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان بود که در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب نماینده سیرجان گردید تا در هفته‌های آتی با تیم والیبال خاتم اردکان رقابت سختی برای فرار از قعر نشینی داشته باشد.

* تیم‌های شهرداری گنبد و شهداب یزد در آخرین دیدار هفته پانزدهم به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار پرحاشیه با نتیجه سه بر دو به نفع شهرداری گنبد به پایان رسید.

کد خبر 409810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.