اقتدار منطقه‌ای و شکستن هیمنه استکبار از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: اعتماد به نفس کارآفرینان و کارگزاران، اقتدار منطقه‌ای و جهانی، شکستن هیمنه استکبار و نظام سلطه و همچنین ایجاد باور و امید در مستضعفان و نیازمندان جهان از جمله دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر قاسمی در مراسم آغاز به کار نمایشگاه دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی که عصر امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه نماد و نمونه عملکردها است؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی در چارچوب فضای امروز خلاصه نمی‌شود.

وی با اشاره به دستاوردهای واقعی انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم، اعتماد به نفس همه کارآفرینان و کارگزارانی است که در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری به فعالیت مشغول هستند، اقتصاد برون‌زا و مقاومتی، باور، اعتقاد و اعتماد مردم که با ایمان اسلامی آنها عجین شده است نیز از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان ادامه داد: اقتدار منطقه‌ای و جهانی، شکستن هیمنه استکبار و نظام سلطه و همچنین باور و امید مستضعفان و نیازمندان جهان از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است؛ شرکت با شکوه مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی نیز از نشانه‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: این مسئله زمانی مشخص می‌شود که پایگاه عین الاسد توسط جمهوری اسلامی ایران موشک باران می‌شود و تا روزها رسانه‌های منطقه و دنیا ساکت و خاموش شده و در بهت فرو می‌رود.

قاسمی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفندماه، روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، توسط مردم به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً هر انقلابی در مسیر پیشرفت و تکامل خود فراز و نشیب‌هایی دارد، قطعاً نشیب‌های انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داده و هرجایی که به روش‌ها، ساختار و رفتار ما باز می‌گردد آسیب شناسی شده و اصلاح می‌شود.

محمدعلی احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، نیز با تبریک دهه فجر گفت: ۲۲ بهمن گرامیداشت دستاورد مهمی است که امام خمینی (ره) به امت خود ارائه داد و تحقق آن در شعار اصلی استقلال آزادی، جمهوری اسلامی مشخص است.

وی افزود: از آن‌جا که انقلاب اسلامی در قلب مردم جای گرفت توانست ۴۱ سال در برابر مشکلات مقاومت کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه انقلاب اسلامی در اصفهان تجلی شعار ما می‌توانیم بوده است، اظهار امیدواری کرد: چنین نمایشگاه‌هایی روز به روز قوی‌تر از گذشته برگزار شود که یکی از ملزومات این مسئله نیز ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه است.

کد خبر 409797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.