چاقوکشی تازه داماد مشهدی دقایقی بعداز عقد

حادثه برای بوئینگ ۷۳۷ در فرودگاه روسیه، اعتیاد مرغ‌های البرز،تجاوز وحشیانه ۵ پسر به دختر ۱۵ ساله و مرگ پزشک جوان شیفت شب بیمارستان سوسنگرد، عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری یکشنبه_۲۰بهمن‌ماه_ می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جوان تازه دامادی که متهم به چاقوکشی در یک نزاع مرگبار است، تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.

ساعت ۶ بعدازظهر جمعه گذشته نزاع وحشتناکی میان چند جوان در بولوار حر مشهد رخ داد. به دنبال این نزاع خونین که ادعا می‌شود به خاطر گم شدن باتری یک دستگاه گوشی تلفن همراه به وقوع پیوسته است، سه نفر با ضربات مهلک قمه وچاقو مجروح شدند اما در این میان ضربه‌ای که بر پیکر نوجوان ۱۶ ساله تبعه خارجی اصابت کرده بود، او را خون آلود نقش بر زمین کرد. در همین هنگام یکی از شرکت کنندگان در این نزاع دسته جمعی در خیابان حر ۹ (محل نزاع) با اورژانس تماس گرفت. دقایقی بعد پیکر نیمه جان «محمد- ح» به بیمارستان امام زمان (عج) انتقال یافت.

اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی بی فایده بود و این نوجوان ۱۶ ساله بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد. در پی وقوع این حادثه هولناک، گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات قاضی ویژه قتل عمد، وارد عمل شدند و با راهنمایی‌های مقام قضائی به تحقیق میدانی پرداختند.

بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد که جوان ۲۰ ساله‌ای به نام سعید قصد ازدواج با دختر ۱۸ ساله‌ای را داشت به همین خاطر مراسم جاری شدن صیغه عقد برگزار شد اما در این میان ادعای دزدیده شدن باتری گوشی تلفن همراه یکی از بستگان عروس، به مشاجره و نزاع کشید تا جایی که چند ساعت بعد از مراسم خطبه خوانی (عقد غیررسمی) درگیری چند جوان در خیابان حر ۹ به چاقوکشی انجامید. در این درگیری وحشتناک، نوجوان ۱۶ ساله به قتل رسید و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

تازه عروس در اظهارات خود ادعا کرد: چند جوان از موتورسیکلت پیاده شدند و به سوی نامزدم با چاقو و قمه حمله کردند نامزدم نیز چاقو را از دست یکی از آنها گرفت و به او زد! وی ادامه داد: نامزدم قصد داشت روز بعد گوشی تلفن همراهش را بفروشد تا ازدواجمان را به طور رسمی در محضر ثبت کنیم! اما دو جوان زخمی که با دستور قاضی علی اکبر احمدی نژاد دستگیر شده‌اند روایت دیگری از این ماجرا را مطرح کردند و مدعی شدند که تازه داماد فراری نقش اصلی را در این جنایت داشت. تحقیقات گسترده‌ای با دستور قاضی احمدی نژاد برای شناسایی مخفیگاه عوامل فراری این نزاع مرگبار آغاز شده است.

حادثه برای بوئینگ ۷۳۷ در فرودگاه روسیه

رسانه‌های روسیه از بروز حادثه برای یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در فرودگاه این کشور خبر می‌دهند.

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ هنگام فرود آمدن در باند فرودگاهی در روسیه دچار سانحه شد.

این هواپیما در هنگام فرود آمدن در باند فرودگاه به دلیل نقص فنی با باند فرودگاه برخورد کرد.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی UTair روسیه با ۹۴ سرنشین روز یکشنبه، ۲۰ بهمن در زمان فرود آمدن تعادل خود را از دست داد و بال آن با باند فرودگاه برخورد کرد.

به گزارش آرتی، این هواپیمای ۲ موتوره در نخستین ساعات روز یکشنبه در فرودگاه «اوسینسک»، روسیه که پوشیده از برف بود در زمان فرود آمدن تعادل خود را از دست داد و انتهای هواپیما با باند فرودگاه برخورد کرد.

به گفته مقام‌های روسیه تمامی سرنشینان به همراه خدمه پرواز توانستند سالم از هواپیما خارج شوند.

اعتیاد مرغ‌های البرز

اخباری مبنی بر خوراندن تریاک در تعدادی از مرغداری‌های برخی استان‌ها منتشر شده بود.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور دامپزشکی البرز در خصوص خوراندن تریاک به مرغ‌های تولید شده در برخی مرغداری‌های کشور، گفت: تاکنون چنین موردی در البرز گزارش نشده است.

طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر خوراندن تریاک در تعدادی از مرغداری‌های برخی استان‌ها گزارش شده است.

سعید حسنی در خصوص این موضوع گفت: با توجه به بازدیدهای مستمری که بازرسان اداره کل دامپزشکی استان از واحدهای پرورش مرغ دارند؛ با قطعیت می‌توان گفت این اتفاق در هیچیک از مرغداری‌های البرز نیفتاده است.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم دامپزشکی البرز توضیح داد: تاکنون هیچ گزارشی از خوراندن تریاک به مرغ‌های واحدهای پرورش استان گزارش نشده و مردم می‌توانند با خیال راحت و مثل قبل مرغ مورد نیاز خود را خریداری و مصرف کنند.

تجاوز وحشیانه ۵ پسر به دختر ۱۵ ساله!

گروهی از پسران اوباش دختر ۱۵ ساله‌ای را هدف نیت‌های شوم خود قرار دادند.

گروهی از پسران نوجوان اوباش انگلیسی به اتهام تجاوز Rape به دختری ۱۵ ساله در دادگاه محاکمه شدند.

۳ پسر متهم ۱۳، ۱۶ و ۱۷ سال سن داشته و تحت نظارت پلیس Police به سر می‌برند و دو پسر ۱۶ ساله دیگر هم به قید وثیقه از زندان Prison آزاد شده‌اند.

دو پسر ۱۶ ساله با دستبند و تحت حفاظت نیروهای امنیتی به جایگاه متهمان هدایت شدند و تنها نام خود و تاریخ تولد خود را بیان کردند.

خانواده‌ها نیز که در دادگاه حضور داشتند شاهد محاکمه اولیه این افراد بودند.

پس از این محاکمه ۲ پسر ۱۶ ساله به قید وثیقه و به شرط اینکه در نشانی اعلام شده سکونت کرده و بین ساعات ۷ شب تا ۷ صبح از خانه خارج نشوند، آزاد شدند و متهمان اصلی در زندان به صورت موقت به سر می‌برند تا حکم آنها اعلام شود.

مرگ پزشک جوان شیفت شب بیمارستان سوسنگرد!

یک پزشک الیگودرزی در اثر گازگرفتگی در بیمارستان سوسنگرد اهواز جانش را از دست داد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با صدور بیانیه‌ای در خصوص پزشکی که در اثر گاز گرفتگی در بیمارستان سوسنگرد فوت شده است توضیحاتی ارائه کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: امین تاجمیری از پزشکان قرارداد ساعتی بیمارستان شهر سوسنگرد در تاریخ ۱۸ بهمن ماه جاری در کشیک شب این بیمارستان فعالیت داشت.

در ادامه گفته شده: بعد از چند ساعت حضور در بخش اورژانس با هماهنگی پزشک همکار، جهت استراحت به محل استراحت پزشکان مراجعه کرد که در ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد پزشک همکار بعد از چندین بار تماس ناموفق با او به محل استراحت پزشکان مراجعه کرد که با پیکر بی جان این پزشک مواجه شد.

براساس اعلام روابط عمومی؛ براساس اعلام پزشکی قانونی مرگ این بیمار بر اثر گاز گرفتگی بوده است.

در این بیانیه افزوده شده: سرپرست بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در همان ساعات اولیه وقوع این حادثه ضمن همدردی با خانواده این پزشک، معاون درمان دانشگاه را موظف به حضور در بیمارستان و پیگیری این موضوع کرد.

سرپرست دانشگاه همچنین ضمن تاکید بر پیگیری دقیق حادثه به ادارات بازرسی و دفتر حقوقی، دستور برخورد قانونی و عزل مقصر یا مقصران را صادر نمود.

براساس این گزارش؛ این پزشک ۲۶ سال اهل الیگودرز استان در این بیمارستان مشغول به کار بود.

کد خبر 409785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.