آتش‌نشانان رشت به ۲۷ مأموریت اعزام شدند

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری رشت گفت: آتش نشانان رشت در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۷ عملیات امداد رسانی، اطفاء حریق، حادثه و خدمات ایمنی در محدود این شهر اعزام شدند.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آتش نشانان و امدادگران سازمان آتش نشانی رشت از ۱۴ ایستگاه این شهر به ۲۷ مورد عملیات امدادرسانی، اطفا حریق، حادثه و خدمات ایمنی اعزام شدند.

وی افزود: از تعداد عملیات‌های مذکور، ۱۳ مورد اطفا حریق علفزارها به دلیل وزش بادگرم در محدوده شهری بوده است.

مؤمنی تصریح کرد: سه مورد بازدید ایمنی از حریق منازل مسکونی و تجاری، پنج مورد خدمات ایمنی و شش مورد رهاسازی حیوان محبوس شده نیز به شهروندان خدمات ارائه شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری رشت اضافه کرد: گیر کردن حلقه انگشتری در انگشت یک شهروند، استقرار خودرویی، بازکردن قفل درب خودرو، حریق منزل مسکونی نیز از دیگر مأموریت‌های انجام شده توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در ۲۴ ساعت گذشته است.

وی گفت: به علت وزش باد شدید، یک اصله درخت بر روی سقف یک مدرسه سقوط کرد که با تلاش آتش نشانان این عملیات با موفقیت انجام شد.

مؤمنی ضمن درخواست از شهروندان برای رعایت نکات ایمنی در روزهای برفی، سرد و یخبندان پیش‌رو، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز با شماره‌های سازمان‌های امدادی (آتش نشانی ۱۲۵، هلال احمر ۱۱۲، اورژانس ۱۱۵، نیروی انتظامی ۱۱۰، آب ۱۲۲، برق ۱۲۱، گاز ۱۹۴) تماس بگیرند.

کد خبر 409782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.