لایحه بودجه ۹۹ بندرعباس تقدیم شورا شد

بودجه سال ۹۹ شهرداری بندرعباس با افزایش ۲۹ درصدی و با رقم هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان تقدیم شورای شهر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری بندرعباس امروز (یکشنبه) در یکصد و شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور شهردار بندرعباس تقدیم شورای شهر شد.

بودجه شهرداری در سال ۹۸، ۹۱۰ میلیارد تومان بود که این رقم با افزایش ۲۹ درصدی به هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان برای سال ۹۹ افزایش پیدا کرده است.

در جریان این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه هر نوع فعالیت کارمندان در ساعت کاری، جانب‌داری رسمی، استفاده از وسایل ادارات برای فعالیت‌های انتخاباتی را ممنوع دانست و اظهار کرد: شهرداری معاونین، مدیران مناطق و سازمان‌های وابسته باید از برگزاری تمامی مراسم‌ها و فعالیت‌هایی که امکان استفاده تبلیغاتی داشته پرهیز کنند.

فاطمه جراره با استناد نامه‌ای از اداره کل بازرسی استان با موضوع شائبه جانبداری مدیران اجرایی از کاندیدایی خاص در انتخابات، افزود: علاوه بر فعالیت مدیران شهرداری استفاده از امکانات شهرداری نیز گزارش‌شده و شهرداری به‌طور عجیبی در انتخابات حضور دارد.

وی با تاکید بر لزوم پرداخت حقوق کارگران شهرداری، ادامه داد: چگونه می‌توان پاسخگوی کارگری که چند ماه حقوق خود را نگرفته بود؟ کارگران چند ماه است حقوق نگرفته‌اند و نباید شرایط به گونه‌ای باشد که دست به تجمع بزنند.

کد خبر 409773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.