بودجه ۹۹ همدان متوازن و با کمترین انحراف است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در بررسی بودجه سال ۹۹ شهرداری سعی خواهیم کرد بودجه به طور متوازن برای تمامی نقاط مختلف شهر تدوین و کمترین انحراف را در کدهای تعیین شده داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کامران گردان امروز (یکشنبه) در نشست خبری مدیران شهری همدان از آغاز جلسات بررسی لایحه بودجه شهرداری خبر داد و اظهار کرد: در روند بررسی و تصویب لایحه بودجه سال آینده لازم است تعامل ویژه‌ای میان شورای شهر و شهرداری وجود داشته باشد تا در تخصیص بودجه انحرافی دیده نشود.

وی افزود: در بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری سعی خواهیم کرد بودجه به طور متوازن برای نقاط مختلف شهر تدوین و کمترین انحراف را در کدهای تعیین شده داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: اگر برای تحقق بودجه، نیاز به فروش املاک است، شهرداری باید این امر را به نحوی اجرا کند تا سرمایه شهرداری حفظ و بهینه شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان نیز در این جلسه مباحث ترافیکی، احداث پل و پارکینگ‌های طبقاتی را اولویت شورای شهر در بررسی بودجه معرفی کرد.

حسین قراباغی با بیان این که در شورای پنجم در حوزه پارکینگ‌سازی اقدامی نشده  و احداث پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ نیز مربوط به دوره چهارم است، ادامه داد: توجه به توسعه زیرساخت‌های حوزه گردشگری لازمه همدان است و شهرداری باید در حد توان این زیرساخت‌ها را فراهم کند.

همچنین رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان در این نشست با اشاره به این که تکمیل پروژه‌های عمرانی مانند پارکینگ آقاجانی بیگ و پل سردار شهید همدانی باید در اولویت شهرداری قرار گیرد، گفت: در حالی که باید اجرای فاز اول پل سردار شهید همدانی در شهریورماه سال جاری به اتمام می‌رسید، این پروژه مانند دیگر پروژه‌های عمرانی شهر، با سرعت بسیار پایین پیشرفت فیزیکی داشته و هنوز وعده شهردار برای افتتاح آن محقق نشده است.

علی فتحی خاطرنشان کرد: حذف بخشی از حقوق کارگران شهرداری را نوعی برده‌داری نوین دانست که باید از آن جلوگیری شود و ادامه داد: پرداخت حقوق و مزایای نیروهای شهرداری باید بر اساس فرآیند مشخصی تعریف شود و نیروها بر مبنای زحمات و عملکرد خود دریافتی داشته باشند.

کد خبر 409747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.