ادامه روند پاکسازی معابر ارومیه از برف

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: با آغاز بارش های برف از روز گذشته (شنبه) تا امروز ماشین آلات شهرداری ارومیه در حال پاکسازی معابر از برف هستند.

به گزارش ایمنا، امیر سحابی اظهار کرد: مدیران و پرسنل خدمات شهری با آغاز بارش‌های برف در معابر سطح شهر حاضر هستند تا با کنترل وضعیت مشکلات ناشی از برف را کنترل کنند تا شاهد سهولت در تردد شهروندان باشیم.

وی با اشاره به آماده باش مدیریت شهری در فصل زمستان، گفت: مدیریت شهری با بسیج نیروها و ماشین آلات شهرداری به استقبال بارش‌ها رفت و توانست با حضور شبانه روزی در سطح شهر مشکلات ناشی از بارش‌ها را کنترل و عملیات پاکسازی معابر از برف را انجام دهد.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: جهت تسهیل در ترددهای شهری و کاهش ترافیک در هسته مرکزی از شهروندان در خواست می‌شود که از تردد با خودرهای تک سرنشین در معابر اجتناب کنند همچنین شهروندان برف روی پشت بام‌ها را در معابر تا حد ممکن جهت جلوگیری از انباشت برف نریزنند.

سحابی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکلات ناشی از بارش‌ها در نقاط مختلف شهر با شماره ۱۳۷ در ارتباط باشند تا مشکلات آن‌ها در اسرع وقت پیگیری شود.

کد خبر 409721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.