تاریخچه جنگ گواه فعالیت‌های سردار سلیمانی خواهد بود

یک رزمنده دفاع مقدس گفت: شهید سردار سلیمانی خدمات ارزشمندی ارائه کرده است که تاریخچه جنگ گواه فعالیت های ایشان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا رجایی صبح امروز (یکشنبه ۲۰ بهمن ماه) در گردهمایی سرباز وحدت با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی در طول عمر خود فضائل انسانی، اجتماعی و سیاسی را کسب کرده بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی روستازاده‌ای بود که از دوران طفولیت با لقمه حلال در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شد. در اوایل جوانی مشغول کار شد و این شخصیت از نوجوانی وارد جبهه‌های انقلاب شد.

وی ادامه داد: ایشان عاشق اهل بیت، فکور، صبور، پیشتاز فعالیت‌های اجتماعی، پیشرو در میدان‌های نبرد بودند، ایشان میدان را طی می‌کرد و سپس نیروهای خود را فرامی خواند.

رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان اصفهان افزود: شهید سلیمانی در هر مراسمی که فرزند شهیدی را می‌دید دست پدری برسر او می‌کشید و با کودکان ارتباط عاطفی برقرار می‌کرد.

رجایی با بیان اینکه سردار سلیمانی مقتدری بود که دستاوردهای بسیاری داشت، تصریح کرد: ایشان در میدان نبرد و کربلای پنج و والفجر هشت کولاک کرد. روبروی گروه‌های وهابی ایستاد تا یک امنیت پایدار در شرق کشور فراهم کند و همچنین مقابل داعش با کمترین هزینه و امکانات یک سپر دفاعی ایجاد کرد اگر ایشان نبود این اقتدار و امنیت و آرامش را نداشتیم.

وی با بیان اینکه ایشان تا ساعات آخر عمر خود در میدان حضور داشتند، گفت: رهبر معظم در خصوص شهید سلیمانی فرمودند اگر شهید بهشتی یک ملت بود سردار سلیمانی یک مکتب بود و شما بهتر می‌دانید که یک مکتب خصوصیات ویژه خود را دارد.

این رزمنده جنگ اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی خدمات ارزشمندی ارائه کرده است که تاریخچه جنگ گواه فعالیت‌های ایشان خواهد بود.

کد خبر 409714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.