منصوریان در دو راهی تهران _ آبادان

شنیده‌ می شود مدیران تیم‌های فوتبال پیکان تهران و صنعت نفت آبادان که به تازگی سرمربیان خود را از دست داده اند در حال رایزنی با سرمربی سابق ذوب آهن هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت آبادان و پیوستن وی به تیم ملی، مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان به دنبال معرفی جایگزین مربی کروات هستند. مسئولین باشگاه آبادانی هنوز در خصوص انتخاب سرمربی به جمع‌بندی نرسیده اند.

نفتی‌ها در رویارویی با ذوب‌آهن تحت هدایت بهنام سراج به میدان رفتند، اما مسئولان باشگاه هنوز تصمیم نهایی درباره نیمکت تیم شأن را نگرفته‌اند. فرهانی مربی صنعت نفت در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب آهن گقت:"من به همراه آقای سراج کار را ادامه خواهیم داد و اگر تصمیم گرفته شود تا مربی دیگری اضافه شود ما در کنارش خواهیم بود."

شنیده‌ها حاکی از این است که برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان بر روی علیرضا منصوریان نظر مثبت دارند؛ علیرضا منصوریان بعد از جدایی از ذوب‌آهن در هیچ تیم دیگری فعالیت نمی‌کند.

تیم فوتبال پیکان علیرغم مهره‌های قابل توجهی که در اختیار دارد با گذشت ۱۸ هفته از لیگ نتوانست به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند و این موضوع در نهایت باعث شد تا حسین فرکی که سابقه دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر با تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان را در کارنامه دارد، از سمت خود کنار برود.

علیرضا منصوریان با توجه به سابقه مناسبی که در نفت تهران از خود به جا گذاشته، شانس بالایی برای حضور روی نیمکت پیکان و صنعت نفت برخوردار است و باید دید مدیران در نهایت چه تصمیمی خواهند گرفت.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره علیرضا منصوریان رخ می‌دهد و در نهایت هدایت چه تیمی در ادامه لیگ نوزدهم بر عهده علیرضا منصوریان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 409710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.