احداث پیاده‌راه با محوریت جاده سلامت در هچیرود

شهردار هچیرود از احداث پیاده‌راه با محوریت جاده سلامت که مهم‌ترین پروژه گردشگری این شهر است، خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد کیاکجوری با بیان اینکه اقدامات موثری در راستای توسعه و عمران شهر اجرا شده است، اظهار کرد: با توجه به بودجه ۲۵ میلیارد تومانی که امسال مصوب شده بود تاکنون بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان کارهای اقدامی انجام شده است و ۹ میلیارد تومان که در بخش جاری در نظر گرفته شد تا پایان سال مالی بودجه محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از این بودجه حدود هفت میلیارد تومان صرف پروژه‌های آسفالت و زیرسازی شده است، تصریح کرد: مابقی هزینه‌هایی که در این قسمت انجام شد از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

شهردار هچیرود خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی همچون پیاده رو سازی، اجرای کانال، جمع آوری آب‌های سطحی، طرح مطالعات سیلاب، پیاده رو سازی در محلات، فضای سبز، اجرای تاسیسات ورزشی و همچنین توسعه و تکمیل ساختمان اداری که در مرحله طراحی ساختمان شهرداری قرار دارد نیز امسال اجرایی شده و یا در حال انجام است.

کیاکجوری با اشاره به خرید یک دستگاه بیل بکهو از محل ارزش افزوده به ارزش دو میلیارد تومان گفت: مرمت و پوشش انهار، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر یکی از نکات کلیدی پروژه‌های عمرانی ما بود که از این نظر نیز شهرداری رضایت‌مندی خوبی برای مردم هچیرود داشته است.

وی به پروژه‌های نیمه تمام شهر اشاره کرد و بیان کرد: ادامه آسفالت معابر و پیاده روسازی به سال آینده موکول می‌شود، همچنین کنارگذر شهری یکی از پروژه‌های مهمی است که در مرحله اجرای پل قرار دارد و پروژه اجرای سیل بند و دیوار ساحلی نیز قسمتی از آن در محلات انجام شد و مابقی تا پایان سال مالی انجام می‌شود.

شهردار هچیرود ادامه داد: پیاده‌رو را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های حوزه گردشگری است که با محوریت جاده سلامت و احداث آلاچیق‌های تفریحی انجام می‌شود که حدود ۵۰۰ میلیون تومان از منابع گردشگری و از محل منابع داخلی شهرداری نیز ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شد و اجرای آن به اوایل فروردین ماه ۹۹ موکول شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 409709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.