آرامش امروز جامعه مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا است

شهردار قزوین گفت: عزت و امنیت امروز کشور، ثمره خون پاک شهدای گرانقدر و همچنین رشادت، صبر و استقامت مادران و خانواده شهدا است.

به گزارش ایمنا، سیاوش طاهرخانی در مراسم «گل واژه‌های صبر» ویژه‌برنامه تجلیل از مادران دو فرزند شهید شهر قزوین اظهار کرد: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده، از ۱۷ مادر دو فرزند شهید که در حال حاضر در قید حیات هستند، تقدیر شد.

وی ادامه داد: مادر بودن مقام والایی است، اما والاتر از آن، مقام مادر شهیدان است که با استقامت و صبوری موجب استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی و تثبیت انقلاب اسلامی ایران شدند.

شهردار قزوین تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری برنامه های خوبی را در حوزه ایثار تدوین کرده که از آن جمله می توان به دیدار مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی هر هفته با یک خانواده شهدا جهت بررسی مشکلات آنان در حوزه شهری اشاره کرد.

حکمت الله داودی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم اظهار کرد: سنت حسنه تجلیل از مادران دو فرزند شهید با هدف عرض ادب به ساحت مقدس شهدا و مادران گرانقدرشان انجام شده است.

وی ادامه داد: امنیت، آرامش و آسایش امروز ملت ایران مرهون رشادت و جانفشانی جوانانی است که در دامن مادران بزرگوار پرورش پیدا کرده‌اند.

داودی تصریح کرد: حفظ و تثبیت انقلاب اسلامی و همچنین ایجاد رضایت در شهروندان با ارائه خدمات مطلوب، بهترین هدیه ای است که می توان به مادران و خانواده شهدا تقدیم کرد و این مطمئناً یکی از خواسته های اساسی خانواده شهدا از مسئولان است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: تجلیل از مادران دو فرزند شهید، سنت حسنه ای است که امیدواریم این سنت نیکو تدوام داشته باشد و هر ساله بهتر و باشکوه تر برگزار شود.

به گزارش ایمنا، در مراسم گل واژه‌های صبر از ۱۷ مادر دو فرزند شهید شهر قزوین به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا تجلیل شد.

کد خبر 409677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.