رونمایی از "تاکسی‌ آنلاین" و مرکز "کار سنتر ۱۸۸۰" در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و آغاز چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی اپلیکیشن "تاکسی آنلاین" و مرکز "کار سنتر ۱۸۸۰" مشهد رونمایی شد.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هدف اجرای این طرح‌ها این بود که تقاضا و رسالت حمل و نقلی در قالب نرم‌افزار موبایلی طراحی و به شهروندان سرویس‌دهی شود.

وی افزود: در اپلیکیشن «"تاکسی آنلاین" یک امتیاز برای زائران و مجاوران در نظر گرفته شده تا چنانچه به اینترنت دسترسی نداشته باشند، با مرکز کار سنتر به شماره ۱۸۸۰ تماس گرفته و خدمات خود را شبیه تاکسی‌های اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: در نسخه‌ای که از اپلیکیشن تاکسی آنلاین در اختیار راننده قرار می‌گیرد، تمامی مسیرهای پُر تقاضای سفر در اختیار تاکسیران یا خودروهای شخصی تحت نظارت شرکت اعلام می‌شود تا بتوانند خدمات شایسته‌تری در مراکز حساس‌تر یا مراکز پر تقاضا به زائران و مجاوران ارائه کنند.

وی با بیان این که فعالیت مرکز کار سنتر ۱۸۸۰ شبانه‌روزی است و واحد رسیدگی به شکایات دارد، ادامه داد: سرویس‌دهی در قالب‌های اپلیکیشن موبایلی و تماس‌های تلفنی گام مهمی در راستای کاهش آلودگی هوا است تا رانندگان خودروهای شخصی و تاکسیرانان که تعداد آنها حدود دو هزار و ۶۰۰ دستگاه است نیز برای سرویس‌دهی مشکلی نداشته باشند.

محبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۲ اپراتور در مرکز کار سنتر ۱۸۸۰» به صورت سه شیفت کاری فعالیت دارند و پاسخگوی متقاضیان دریافت خدمات سفر هستند و با فعالیت این مرکز و اپلیکیشن تاکسی آنلاین تعداد سرویس‌ها در روزهای غیر پیک ۱۲ هزار و در روزهای پیک، ۱۶ هزار سفر خواهد بود.

کد خبر 409672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.